Skip to main content

Sinds ongeveer 2 weken loop ik ertegenaan dat mijn itv kastjes de zender weergeven op het display, terwijl het kastje uit staat. Als het kastje aan staat, wordt de zender 9/10 keer niet weergeven. Ik wilde een foto maken van de situatie met het kastje uit en een met het kastje aan, maar ik kon op moment niet reproduceren dat de zender verdwijnt als het kastje uit staat.

Het kastje staat uit, maar de zender staat wel op het display.

Als ik het tv kastje snel aan en meteen weer uit zet, verdwijnt de zender weer van het display.

 

Ik loop tegen deze issue aan als rond dezelfde tijd als dat ik de tv menu’s heb ingesteld op zwart ipv blauw. Bij 1 kastje was dit echter niet het geval tot gisteren, terwijl ik het menu daar ook al eerder op zwart had ingesteld.

 

Ik vind het niet erg als de zender niet op het display staat als het kastje aan staat, maar ik vind het wel storend dat de zender op het display staat als het kastje uit staat.

Hoi @remcohaszing, welkom!

We krijgen de laatste tijd meer signalen dat de zender in het display blijft staan. Momenteel zijn we bezig met voorbeelden verzamelen. We merken dat de porblemen ontstaan na het gebruik van 'terug kijken’ of zender gemist, herken jij dit ook? 

PS Mooie Nintendo collectie :nerd: