Skip to main content

Beste moderator,

Zojuist valt het mij op dat de zenders van Ziggo Sports niet langer beschikbaar zijn. Op mijn laatste factuur staat een betaling voor Ziggo sports vermeld van 14-09 tot en met 13-10. Echter heb ik, zoals gezegd niet langer de beschikbaarheid tot deze kanalen.

 

afgelopen zondag heb ik het abonnement stop gezet, maar ik neem aan dat ik dan gewoon de beschikbaarheid hou tot 13 oktober.

 

kunnen jullie mij hier bij helpen?

Ziggo Sport Totaal ga je minimaal voor 1 maand aan (maar dat wist je wel). Volgens mij gaat na die maand een opzegging direct in en krijg je het te veel betaalde voor die maand terug gestort. Ik weet het niet helemaal zeker, maar zo werkt het volgens mij.


Hallo @wessa93 Je kan het na één maand per dag opzeggen.

Wat is de contractduur van extra zenderpakketten?

Het abonnement heeft een contractduur van één maand. Hierna kun je het zenderpakket per dag uitzetten. Het reeds vooruit betaalde termijnbedrag wordt op de volgende factuur verrekend.

bron: Zenderpakketten aan- of uitzetten | KPN


Helder! Dank voor de hulp :)


Als je niet gehoorgestoord bent even met het gratis nummer 0800-0402. Toevallig staat nu bij ons Feijnoord Nec aan maar ook Ziggo sport werkte vanmiddag bij de F1 zoals we dat gewend zijn.

(Ben je wel gehoorgestoord gebruik dan de chat).

Zal wel iemand iets verkeerd hebben gedaan wat eenvoudig is te herstellen. maar via dit forum zie je dan echt straks niet de F! in Shoshi.Â