Skip to main content

Hoi @old8x10, het aanzetten van het zenderpakket gaat niet echt soepel dus! Als ik je goed begrijp probeer je het zenderpakket aan te zetten via de tv-ontvanger, heb je het ook geprobeerd via MijnKPN? Wat gebeurde er precies in de loop waar je in kwam, kwamen daar foutmeldingen bij of iets anders? Kan je er meer over vertellen zodat ik (een levend mens) met je mee kan denken? Je kunt ook bellen naar ons gratis nummer 0800-0402, daar zijn ook levende collega's beschikbaar om je te helpen.


Ook hier een probleem met het aanzetten voor al ruim een half jaar. Ook via mijnkpn “wegens een technisch probleem kunnen we je gegevens niet verwerken. Probeer later opnieuw”

Dit jaar al eerder telefonisch moeten doen door de zelfde storing, hopelijk wordt er gewerkt aan dit probleem

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Ha @Willem79, welkom! Wat balen dat het al zo lang moet duren bij jou! Is daarop vanuit ons ook al actie ondernomen? En moet er nu nog een zenderpakket uit of aan gezet worden? Als ik iets voor je kan doen, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer? Ik hoor het graag. 


Ha @Willem79, welkom! Wat balen dat het al zo lang moet duren bij jou! Is daarop vanuit ons ook al actie ondernomen? En moet er nu nog een zenderpakket uit of aan gezet worden? Als ik iets voor je kan doen, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer? Ik hoor het graag. 


Verder niets van vernomen dat er actie voor zou zijn ondernomen. Mocht er wat gebeurd zijn, heeft het niet geholpen.
Het niet vrij zijn wanneer je iets wilt zien je niet even snel kunt aanzetten. Hoop dat hier spoedig een oplossing voor komt.


Ik ben bijna tot het einde van het bestelproces gekomen zonder foutmelding, maar durfde zonder bevestiging niet op ‘akkoord’ te klikken 😉. Wil je nog steeds Film1 aanzetten? Zal ik dat proberen? Daarnaast ga ik intern aangeven dat jij hier ook hinder van ondervindt. 


Hoi, graag zie ik het videoland pakket in mijn lijst.

 

Hopelijk kan ik dan naar een bepaalde tijd zelf weer stop zetten, het aanbod is niet groot genoeg dat ik er op wil blijven.

 

Bij het laatste klik van bevestigen gaat het bij mij ook pas fout met alle toestellen tv telefoon en laptop


Hier is het gelukt, @Willem79! Je krijgt een bevestiging per e-mail. Binnen een kwartier kun je het ook op je tv zien. Het staat dan als optie in het Menu bij On Demand. Het pakket is na een maand weer op elk moment op te zeggen. 

Ik ga het feit dat dit door jou steeds niet te doen valt nog even laten nakijken. Ik verwacht dan wel dat het uitzetten van Videoland dan weer door jou zelf te doen is. Ik of Marcia kom er nog even op terug zodra we meer weten.


Het opnieuw uitzetten zou gewoon weer moeten lukken, @Willem79. Mocht je ons onverhoopt toch nog nodig hebben, weet je ons te vinden 🙂.