Skip to main content

LS.

ik heb dus een klacht over KPN, doch volgens de chat die ik had met een medewerker van KPN is het een algemene storing en kan je er dus geen klacht over indienen ?? Dan is het voor KPN norm geen klacht ?? De dikke Vandalen maar herschrijven dan.

Waar gaat het om, vandaag beginnen de trainingen weer voor de Grand Prix Formule 1. Elk jaar zet ik dan Ziggo sport aan. Vanmorgen 09.55 uur, ook aangezet, op het scherm verschijnt het bericht dat het in behandeling is en 10 minuten gaat duren. Ik krijg al direct een mail, kan na 15 minuten gebruik maken van het bestelde. Ook weet de mail al te vertellen wat het kost. Maar er gebeurd totaal niets. Om 12.15 uur maar eens gebeld met KPN, ik krijg de melding dat er een interne storing was, mogelijk ligt het daar aan. De medewerker gaat verder zoeken. Hij komt er niet uit, gaat contact zoeken met de technische dienst, ik wordt in de wacht gezet. Na een klein half uur, krijg ik de bezettoon. Nog altijd niets veranderd, op mijn tv staat dat ik 10 minuten moet wachten. Maar weer contact gezocht met KPN via de telefoon. Medewerkster weet na 20 minuten alleen te vertellen dat ze het ook niet weet en dat klantenservice niets voor me kan doen ??? Toen nog een chat gestart, doch die kwam met een heel niet verhaal. Er waren zoveel aanmeldingen dat het systeem het niet aankon. Al met al niets wijzer geworden, bij KPN een storing. Ik mag geen klacht indienen omdat het een algemene storing betreft, maar mag wel betalen voor iets wat ik niet gezien heb. Zo gaat KPN dan met vaste klanten om, heel raar dat mensen dan gaan kijken naar andere mogelijkheden. Ik vind het heel treurig, dat z’n bedrijf zo reageert naar een vaste klant. KPN neem gewoon je verantwoording !! Als de systemen wel een mail kunnen maken die zegt wat het gaat kosten, kan er ook een mail uit dat er een storing is. Bah, laat ik maar ophouden. Ga andere oplossing zoeken, ik ga niet betalen voor iets wat ik niet heb gekregen. 

Dit was mijn klacht die volgens KPN geen klacht is, T. Verhoeven

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Beste @Theo031 

Sorry van de late reactie, is het inmiddels gelukt om Ziggo Sport te kijken? Zo niet, zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kunnen in het systeem kijken en het oplossen.


@Theo031 Welkom op het forum. 

Wat vervelend dat er zoveel mis gegaan is bij het aanzetten van Ziggo Sport, het klopt inderdaad dat hier problemen mee waren.  Hierdoor kon het soms langer duren voor een zenderpakket actief werd. 

Klopt het dat je zenderpakket alsnog vrij snel na het aanzetten actief geworden is?