Skip to main content

Ik had een ziggo abonnement via KPN en deze heb ik een maand geleden opgezegd.  Ik had daar wat opgenomen, maar ik krijg dit niet meer verwijderd. Is hier een andere manier voor zodat het wel kan?

Het kastje herstarten kan helpen.


Hoi @Marco033! Goede tip van @Jeroen Ruiter: heeft deze tip geholpen?

De stappen voor het herstarten en/of resetten van de TV ontvanger kun je vinden in het stappenplan: TV-ontvanger werkt niet.
Ik lees graag of het gelukt is! 


Bedankt voor de tip.

Dit werkt helaas niet. Al een aantal keren geprobeerd


Opnames blijven bewaard totdat ze een jaar oud zijn. Ook en juist als je een pakket uitzet zodat als je het binnen de termijn weer activeert je alsnog, weer, over je opnamen kunt beschikken.

Als het pakket uit staat staan ze dus wel in je lijst maar kunnen niet bekeken of bewerkt worden. Een jaar nadat de opname is gamaakt verdwijnen ze sowieso vanzelf.

Het zal niet een enorm percentage in beslag nemen, toch? 2 uur is 1 %.


Opnames blijven bewaard totdat ze een jaar oud zijn. Ook en juist als je een pakket uitzet zodat als je het binnen de termijn weer activeert je alsnog, weer, over je opnamen kunt beschikken.

Als het pakket uit staat staan ze dus wel in je lijst maar kunnen niet bekeken of bewerkt worden. Een jaar nadat de opname is gamaakt verdwijnen ze sowieso vanzelf.

Het zal niet een enorm percentage in beslag nemen, toch? 2 uur is 1 %.

Nee, dit klopt niet helemaal @PeterG. Op het moment dat je een zenderpakket opzegt, dan worden de opnames van dat zenderpakket verwijderd en deze komen niet meer terug, als je het pakket weer aanzet. 


Gek dat een herstart of reset niet helpt, @Marco033.
Opnames verwijderen gaat uitsluitend via het Menu → Opnames → Je selecteert dan de te verwijderen opname en klikt op de rode knop en bevestigd dan dat de opname verwijderd mag worden (of geel als je meerdere opnames in één keer wil verwijderen).

Wil je de TV-ontvanger eens terugzetten naar de fabrieksinstellingen? Dat kan via Menu → Instellingen → Systeem → Frisse start
Ben ook benieuwd of het verwijderen lukt via de KPN iTV app? 


Dank voor uw antwoord. Dat wordt dan een jaartje wachten. 😁😁


@Shyrin_ Via de iTV app gaat ook niet. Had ik al geprobeerd.  Krijg steeds de melding : "door een probleem in het netwerk kunnen uw opnames niet worden verqijderd. Probeer later nog eens."  (Ben al 4 weken bezig)

Ik wacht wel af. Neemt idd niet veel ruimte in zoals @PeterG al zei.

Blijf het alleen bijzonder vinden dat dit niet mogelijk is !!!!


De opnamen hadden verborgen moeten komen te staan. Dat is dus om e.o.a. reden niet gebeurd.