Skip to main content

Wanneer ik Ziggo sport wil aanzetten, gaat mijn abonnement van 41.49 naar 71.48 euro???

Screenshot heb ik op mee te sturen?


Dit is dus een verhoging van praktisch 30 euro per maand, voor iets van 15 euro moet kosten???

 

KPN leg eens uit aan mij, hoe dit kan… want op deze manier zet ik Ziggo natuurlijk niet aan…

 

 

zou je het screenshot eens willen plaatsen? Zonder privé-gegevens natuurlijk.


 


Het is niet goed te lezen maar zou het kunnen dat de korting die je nu hebt wegvalt?


hoezo zou mijn korting die ik heb op mijn abonnement wegvallen als ik een extra optie aan of uit zet?

Dat is toch ook niet uit te leggen? Abbo heb ik en daar heb ik korting op. Wat ik daarnaast aan of uit zet moet daar toch niets mee te maken hebben?

 

Daarnaast heb ik juist Ziggo uitgezet eind vorig jaar, omdat ik alleen F1 kijk via Ziggo en dat kan dus wel,maar aanzetten is niet normaal mogelijk?

 

 


Als je de rechterkolom optelt, waar kom je dan op uit? Ik kan het niet lezen.


Dit is niet te verklaren. Wsl weer zo'n idioterietje in MijnKPN. OF HET IS de prijs na die kortingsperiode van 12 maanden als je voor al die extra's (ontvangers vooral zie ik) ook moet gaan betalen.

Laat hier een kpn moderator, die hier nog komt, maar even naar kijken.

Vul je wel even je profiel hier zo volledig mogelijk in zodat ze via je administratie mee kunnen kijken en niet naar dat slechte screenshot?

NB het profiel is niet publiekelijk in te zien.


Links en rechts staat precies hetzelfde, 3 ontvangers 5 euro kortin voor 12 maanden en 11.13 op internet en TV plus 5 euro combi korting.

Lijkt wel of de 15 euro korting op de ontvangers er niet afgehaald word als je Ziggo toevoegd.


Goedemorgen @Ditchtdi, door drukte op het forum krijg je nu pas een reactie. Ik zie dat Ziggo Sport inmiddels via de klantenservice is aangevraagd. In jouw eigen overzicht via MijnKPN worden de kortingen niet goed verrekend in het totaaloverzicht.