Skip to main content

Goedemiddag!

Wij hebben al een aantal jaar een los abonnement van Ziggo Sport Totaal. 

Afgelopen jaren wedstrijden en races via de tv gekeken door middel van een HDMI kabel. Er is  een apart kanaal beschikbaar waar Ziggo Sport Totaal te bekijken is op KPN.

Is het mogelijk om mijn bestaande abonnement van Ziggo Sport Totaal te koppelen met KPN waardoor wedstrijden en formule 1 direct te bekijken zijn vanaf dat kanaal op de tv? Of moet ik mijn bestaande account bij Ziggo Sport Totaal opzeggen en via KPN een nieuw zenderpakket aanvragen? Dit lijkt mij zeer omslachtig. Hopelijk kan iemand ons helpen.

Alvast bedankt!

 

Begrijp ik goed dat je een KPN en een Ziggo abonnement hebt?

Of begrijp ik dat verkeert?

Je kijkt via een HDMI kabel? Dat betekend dat deze kabel ergens op is aangesloten.

Een HDMI kabel is niets meer dan een verbinding tussen 2 apparaten om signaal van het ene apparaat na een ander apparaat over te brengen.

Op wat voor een apparaat kijk je Ziggo sport? En via wie heb je deze afgesloten? 

Als je via KPN wilt kijken, zowel via de KPN TV ontvanger als internet, dan adviseer ik om het abonnement om te zetten of op te zeggen en een KPN abonnement te nemen.


Ik heb inderdaad een KPN abonnement en Ziggo abonnement maar alleen voor sport totaal. 

Normaal gesproken sluit ik mijn laptop via een hdmi kabel aan op de televisie inderdaad. 

Ik kijk via mijn telefoon of laptop Ziggo sport totaal. 

Is het mogelijk om het bestaande Ziggo abonnement aan KPN te koppelen of moet ik het echt opzeggen en een nieuw abonnement afsluiten?

bedankt voor je berichtje!

 


Ik heb inderdaad een KPN abonnement en Ziggo abonnement maar alleen voor sport totaal. 

Normaal gesproken sluit ik mijn laptop via een hdmi kabel aan op de televisie inderdaad. 

Ik kijk via mijn telefoon of laptop Ziggo sport totaal. 

Is het mogelijk om het bestaande Ziggo abonnement aan KPN te koppelen of moet ik het echt opzeggen en een nieuw abonnement afsluiten?

bedankt voor je berichtje!

 

 

Ik denk dat alleen een medewerker van KPN je hiermee kan helpen.

Wacht op een antwoord van de Moderator.

Als je het nog niet gedaan hebt, vul dan alle gegevens in je account in dit forum in.

Alleen een Moderator kan die gegevens zien (Klanten KPN die hier helpen (zoals ik) kunnen die gegevens niet zien)).

 


Ik heb inderdaad een KPN abonnement en Ziggo abonnement maar alleen voor sport totaal. 

Normaal gesproken sluit ik mijn laptop via een hdmi kabel aan op de televisie inderdaad. 

Ik kijk via mijn telefoon of laptop Ziggo sport totaal. 

Is het mogelijk om het bestaande Ziggo abonnement aan KPN te koppelen of moet ik het echt opzeggen en een nieuw abonnement afsluiten?

bedankt voor je berichtje!

 

 

Ik denk dat alleen een medewerker van KPN je hiermee kan helpen.

Wacht op een antwoord van de Moderator.

Als je het nog niet gedaan hebt, vul dan alle gegevens in je account in dit forum in.

Alleen een Moderator kan die gegevens zien (Klanten KPN die hier helpen (zoals ik) kunnen die gegevens niet zien)).

 

Bedankt voor je hulp! Ik heb de gegevens aangevuld. 


Welkom op ons forum @FamiliePeeters en goed dat je deze vraag stelt.

Je kunt via ons het Ziggo Sport Totaal zenderpakket ook bij je KPN abonnement nemen. Dit zenderpakket kost €14,99 per maand. Je kunt dit zenderpakket aanzetten via onze helpdesk (0800-0402), je KPN-ID of je tv-ontvanger. Wat je precies bedoelt met je bestaande Ziggo abonnement aan KPN te koppelen is mij niet helemaal duidelijk :see_no_evil:

Meer informatie over het Ziggo Sport Totaal zenderpakket bij ons zie ook:  Ziggo Sport Totaal


Bedoel je een “Ziggo Sport”-abonnement via de website of een abonnement op de kabel van Ziggo met het Ziggo Sport pakket?

Als het dat eerste is dan moet je dat toch elke maand opnieuw nemen?

Alle providers hebben het Ziggo Sport pakket. Het kost bij KPN € 14,99 per maand. (loopt totdat jij het weer stopzet)


Bedoel je een “Ziggo Sport”-abonnement via de website of een abonnement op de kabel van Ziggo met het Ziggo Sport pakket?

Als het dat eerste is dan moet je dat toch elke maand opnieuw nemen?

Alle providers hebben het Ziggo Sport pakket. Het kost bij KPN € 14,99 per maand. (loopt totdat jij het weer stopzet)

Bedankt Peter,

Ik wist dit niet. Ik heb de link in mijn favorieten naast jouw website gezet. Of kan je ons hier al vertellen hoe het met de kwaliteit geregeld is. Misschien zelfs wel 4K straks?
Zeker het proberen waard al was het alleen maar om eens ervaring met Ziggo op te doen. (En ook nog 5 Euro goedkoper) :joy:


Hoi, @CorL 

De kans dat het via de website met Ziggo Sport Go 4k gaat worden lijkt me héél klein. (Kosten en rechten). Ook via F1 TV PRO is het HD.

Dit seizoen (2021) is het i.i.g. alleen 4k via kanaal 14 bij Ziggo en alleen als men het duurdere (!) TV Max of TV Giga abonnement heeft met de Mediabox Next. Alle andere kijkers en module gebruikers bij Ziggo (kabel) hebben het ook 'gewoon' in HD. Ook via ZiggoGo is "kanaal 14” gewoon HD. Deze laatste is alleen te gebruiken als je natuurlijk een abonnement via kabelaar Ziggo hebt….

Het standaard Ziggo Sport Select kanaal is en blijft ook bij Ziggo zelf vooralsnog HD.

Heb je het Ziggo Sport pakket via KPN dan heb je de kanalen ook online via tv.kpn.com en de app.


Hoi, @CorL 

De kans dat het via de website met Ziggo Sport Go 4k gaat worden lijkt me héél klein. (Kosten en rechten). Ook via F1 TV PRO is het HD.

Dit seizoen (2021) is het i.i.g. alleen 4k via kanaal 14 bij Ziggo en alleen als men het duurdere (!) TV Max of TV Giga abonnement heeft met de Mediabox Next. Alle andere kijkers en module gebruikers bij Ziggo (kabel) hebben het ook 'gewoon' in HD. Ook via ZiggoGo is "kanaal 14” gewoon HD. Deze laatste is alleen te gebruiken als je natuurlijk een abonnement via kabelaar Ziggo hebt….

Het standaard Ziggo Sport Select kanaal is en blijft ook bij Ziggo zelf vooralsnog HD.

Heb je het Ziggo Sport pakket via KPN dan heb je de kanalen ook online via tv.kpn.com en de app.

Hi Peter, 

Je weet wat voor KPN abonnement wij hebben, dus als het Ziggo is, wordt het ongetwijfeld Max. Maar het blijft het proberen waard natuurlijk al was het alleen om ervaring met Ziggo op te doen, hoewel we dan natuurlijk nog steeds niets weten over de performance van Internet over die Coax kabel bij ons thuis. Voor alleen Formule 1 in 4K zullen wij het echt niet doen. Wij hebben relatief kleine TV’s thuis bij ons en willen eigenlijk helemaal niet groter. 

Bedankt,