Skip to main content

Goedemiddag,

Vandaag contact gehad met de klantenservice over mijn ziggo sport totaal pakket. Deze heb ik een week geleden geactiveerd, staat ook op de tv en in mijn app dat die actief is. Maar de zenders komen niet tevoorschijn.

ik heb al van alles gedaan, zender opnieuw opgestart, software update uitgevoerd, in de lijst met verbogen zenders gekeken. Maar niks lijkt te werken..

Goedemiddag,

Vandaag contact gehad met de klantenservice over mijn ziggo sport totaal pakket. Deze heb ik een week geleden geactiveerd, staat ook op de tv en in mijn app dat die actief is. Maar de zenders komen niet tevoorschijn.

ik heb al van alles gedaan, zender opnieuw opgestart, software update uitgevoerd, in de lijst met verbogen zenders gekeken. Maar niks lijkt te werken..

Hoi Romeelotte! Werkt het nu bij jou?wij hebben hetzelfde en nog steeds geen oplossing! Pakket is geactiveerd maar geen zenders zichtbaar! Mvg Annemiek 


Tot op heden nog geen reactie…

ga vrijdag maar weer eens bellen naar KPN


Tot op heden nog geen reactie…

ga vrijdag maar weer eens bellen naar KPN

Toch niet te geloven dat dit niet op te lossen lijkt! Mocht ik eerder iets weten laat ik het je zeker weten! Mvg Annemiek 


Tot op heden nog geen reactie…

ga vrijdag maar weer eens bellen naar KPN

Toch niet te geloven dat dit niet op te lossen lijkt! Mocht ik eerder iets weten laat ik het je zeker weten! Mvg Annemiek 

Hier is het opgelost zenders waarvan gedacht werd die wij misten (272 en en verder) bestaan dus niet meer het zijn dus de volgende zenders 233 t/m 238 geworden. Ik kreeg de tip van de KPN dame om door te geven dat je kunt bellen en je order die blijft hangen eruit te laten halen zodat zij er een nieuwe in kunnen zetten en dan zou het moeten werken. Ik hoop dat je hierniets mee kunt! Mvg AnnemiekÂ