Skip to main content
Hallo,



Sinds gisteren krijg ik het volgende in beeld: Zwak of geen signaal.

Via internet probleem opgezocht en alle stappen doorlopen, maar niks lijkt werken.

Iemand nog andere tips?
Wat vervelend, heeft u uw internet al eens gecheckt met de servicetool?



https://www.kpn.com/service/internet/problemen/servicetool-traag-internet.htm
De TV staat om wat voor reden dan ook op de coax aansluiting/ingang. En die gebruikt KPN niet.

Zet de TV op de juiste ingang waar de kabel van af de ontvanger in zit en je zult weer beeld en geluid hebben.
Hi @Myr89, welkom! In dit geval lijkt het inderdaad zo te zijn dat de tv op de verkeerde ingang/'source' (bron) staat ingesteld. Met de witte KPN afstandsbediening kan je met het knopje helemaal linksonder dat aanpassen. Waarschijnlijk moet 'ie bijvoorbeeld op HDMI 1 staan. Ik hoor graag of dat lukt.
Hi @Paul_ Ik heb inderdaad geprobeerd dit te veranderen, maar als ik op 'source' druk, krijg ik een 0 in beeld en geen verschillende keuzes HDMI

Ondertussen heb ik via de chat contact gehad met KPN, en wordt er een scart-kabel opgestuurd, hopelijk gaat dit het probleem oplossen.
Gebruik de originele bij de tv geleverde afstandsbediening om de bron te wijzigen. 😉



0 werd lang geleden gebruikt voor een videorecorder via coax. Dat was voor de tijd dat tv's extra ingangen als scart hadden.
Welk merk+type tv heb je? Je zou toch liever HDMI dan scart gebruiken kan ik me zo voorstellen... Wellicht dat Peter z'n tip nog helpt?
We hebben niets meer van je gehoord @Myr89 dus ik hoop dat alles weer werkt zoals je verwacht. Anders weet je ons te vinden!