ik heb eens gekeken naar het signaal van de setup box /tv
Verbonden via utp rechtstreeks op het modem!! Maar signaal is niet constant. Zakt soms onder de 50%
Dit verklaart ws ook de bevriezing van het tv beeld?
ik heb glas 200/200 (nog wel)
ik heb eens gekeken naar het signaal van de setup box /tv
Verbonden via utp rechtstreeks op het modem!! Maar signaal is niet constant. Zakt soms onder de 50%
Dit verklaart ws ook de bevriezing van het tv beeld?
ik heb glas 200/200 (nog wel)
krijg je ook een foutcode op de tv ontvanger?
Totaal niks geen foutmelding te zien!!
Ethernet verbindingen hebben geen signaalkwaliteit die je kan zien naar mijn weten.Is dit niet wat anders?
Welke decoder heb je?
Als ik de HDMI kabel eruit trekt is het sognaal gelijk 0,0
Neen. Totaal niks geen melding te zien
Ik zou eens een andere HDMI en UTP kabel proberen. Die kunnen na verloop van tijd ook verzwakken,…
Had ik al getest. Voor ik het melde van alles al gedaan
Neen. Totaal niks geen melding te zien
Ja,Dat heb je nu al drie keer gezegd,Dat is wel genoeg
Als ik de HDMI kabel eruit trekt is het sognaal gelijk 0,0
Zoals eerder al gezegd,Ik heb dit nog nooit meegemaakt en ik kan je op dit moment niet verder helpen.
Ik zou eens een andere HDMI en UTP kabel proberen. Die kunnen na verloop van tijd ook verzwakken,…
Je hoeft niet steeds alles te herhalen hoorDaar krijg je geen sneller antwoord door.
Waar in het menu van de tv ontvanger vind je dit? Ik heb dezelfde maar ik kan het niet vinden.
Dat is in de TV zelf volgens mij.
Die HDMI is waarschijnlijk al een oudje,Gezien de stoffigheid
Handige Harry zeker JeroenB22
Waar in het menu van de tv ontvanger vind je dit? Ik heb dezelfde maar ik kan het niet vinden.
Dat is in de TV zelf volgens mij.
Die HDMI is waarschijnlijk al een oudje,Gezien de stoffigheid
Handige Harry zeker JeroenB22
Hij helpt alleen maar hoor...
Tja, als er niet wordt aangegeven wat er zoal is gedaan,.. Blijft het dweilen met aangeven van suggesties
Gelukkig heb ik meer bijval van KPN Webcare
want hier wordt wel heel veel. ……. verklaard
ps. Vul zelf de puntjes maar in
eruit…
Tja, als er niet wordt aangegeven wat er zoal is gedaan,.. Blijft het dweilen met aangeven van suggesties
Lezen. Lezen
Je hoeft niet steeds alles te herhalen hoorDaar krijg je geen sneller antwoord door.
jij je zin. Ik mijn rust
KPN wrbcare heeft het al opgepakt
KPN wrbcare heeft het al opgepakt
Gelukkig maar. Bij een “signaalsterkte” via hdmi kan ik me niks voorstellen. Het is digitaal-elektrisch dus het is er of is er niet: 0 % of 100 %. Maar naar mijn mening niet iets ertussen.
Gebruiker510: is je tv ontvanger misschien aangesloten met een verbindingsset via het stopcontact, een zgn DVS? Als dat nog type 200 / MT 2360 is is die aan vervanging toe.
Zo'n DVS zou brak signaal naar de ontvanger en dus hangers van het beeld kunnen verklaren.
Ik hoop van harte dat je probleem (dat gehaper, want dat is wat je aangeeft) wordt opgelost.
Beste
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.