Skip to main content

Na een weekje vakantie heb ik nu al 2 dagen geen beeld bij commerciele zenders (RTL 4, 5,, 7, SBS 6, etc.). NPO 1, 2, 3 geeft prima beeld, maar alle overige zenders blijven zwart. Het menu en dergelijke werkt prima. Wat heb ik al geprobeerd:

  • iTV ontvanger software update
  • iTV naar fabrieksinstellingen gezet
  • modem opnieuw opgestart
  • pi-hole binnen mijn netwerk weggehaald
  • alle kabels uit de modem gehaald, behalve de iTV ontvanger die daarmee rechtstreeks via een ethernet kabel als enige in de modem zit.

Het werkt allemaal niet. Ik kwam er zaterdagavond achter, dus kan de helpdesk niet bellen. Maandag krijg ik een nieuwe experia box (ook bij Teams heb ik af en toe happeringen en de wifi manager gaf aan dat ik naar de experiabox v12 moest (volgens mij heb ik nu de v10)). Als er nog andere ideeen zijn hoor ik het graag.

Er zijn meer mensen met vergelijkbare problemen. Bij een iemand hielp het toen het modem vervangen werd, dus hopelijk werkt dat. Maar andere tips zijn welkom.

 

Goedemorgen @AdB2022 en welkom hier op het KPN Forum :)

Leuk dat je ons via deze weg hebt weten te vinden en goed dat je dit probleem kenbaar maakt, het lijkt me dat we hier zo snel mogelijk een oplossing voor moeten vinden. Zou je voor mij je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Dan kan ik meteen je klantdossier erbij pakken en vanuit daar verder kijken. Kun je me ook alvast vertellen welk type Experia Box je momenteel in gebruik hebt?


Goedemiddag @AdB2022 , ik heb niks meer van je mogen vernemen maar was even benieuwd naar de stand van zaken!