Skip to main content

hallo ,

 

ik heb vorige week een nieuwe samsung tv gekocht en nu werkt eigenlijk alles ok….. maar met regelmaat als we de kpn ontvanger aan zetten hebben we geen beeld. als ik dan de ontvanger herstart door hem uit teschakelen op de achterkant, dan gaat hij wel weer aan in het beeld.

 

er komen geen foutmeldingen ..

 

hebben jullie tips?

 

met vr gr jim boone

hallo ,

 

ik heb vorige week een nieuwe samsung tv gekocht en nu werkt eigenlijk alles ok….. maar met regelmaat als we de kpn ontvanger aan zetten hebben we geen beeld. als ik dan de ontvanger herstart door hem uit teschakelen op de achterkant, dan gaat hij wel weer aan in het beeld.

 

er komen geen foutmeldingen ..

 

hebben jullie tips?

 

met vr gr jim boone


Hallo Jim, welkom op het forum.

Zou je iets meer toelichting kunnen geven? Welke type ontvanger en tv heb je? Hoe is alles aangesloten en gebruik je bijvoorbeeld de met de ontvanger meegeleverde HDMI-kabel?


@jiboone Welkom op het forum. De vragen die @Edwin_Merks stelt ben ik ook benieuwd naar. Waar ik ook benieuwd naar ben is of de volgorde waarin je de apparatuur aanzet ook uitmaakt, dus eerst de tv en dan de ontvanger of andersom. Zou je ook je forumprofiel willen invullen en het mij willen laten weten als dit gelukt is? Dan ga ik voor je uitzoeken of er iets is dat ik voor je kan betekenen. 


@jiboone Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!