Skip to main content

Hallo, ik heb al een aantal keren met jullie gebeld waarvan ik een halve dag per keer met van alles en nog wat ben bezig geweest met jullie opdrachten. Dat is al een aantal keren gebeurd en nog steeds is het nietopgelost. Als we de tv aanzetten duurd het heel lang en dan krijgen we een zwart beeld wat blijft flikkeren. Bij espn hebben we geen geluid en ga zo maar door. Alleen maar ellende na dat we glasvezel hebben. Ik zou dit graag opgelost zien want ik betaal er genoeg voor iedere maand.

hopelijk word er nu iets aangedaan,anders voel ik mij verplicht over te stappen naar een andere provider.

hopende u hier voldoende te hebben ingelicht. M g D. Bruintjes

Is de tv ontvanger met een kabel aangesloten op het modem?

Goedemiddag @D.Bruintjes, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)

Dat is natuurlijk niet fijn tv kijken dus goed dat je daar via deze weg melding van maakt. We denken natuurlijk graag met je mee want ook dit probleem moet zijn op te lossen. Eerste waar ik benieuwd naar ben, is welk type tv ontvanger je precies in gebruik hebt. Hierboven wordt ook al een goede vraag gesteld door @Joep1965 en ook ik ben benieuwd hoe de tv ontvanger is verbonden met het modem. Zie je bevindingen graag tegemoet zodat we vanuit daar verder kunnen kijken naar een oplossing!

Reageer