Skip to main content

Hier ook steeds een zwarte balk in beeld. Dan moet ik weer de zwarte doos opnieuw opstarten en dan gaat het weer een tijdje goed. Volgens mij komt dit door een foute update!

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je aangemaakt. 
 

Goedemiddag @WeerKlachten,

Als het in een (foute) update zou zitten, dan heeft heel Nederland er hinder van. Niet onmogelijk, maar wel onwaarschijnlijk. Heb je een foto van de betreffende zwarte balk?


 


Dit was de vorige keer de laatste keer heb ik er geen foto van gemaakt


Goedemorgen @WeerKlachten,

Als ik het zo in moet schatten, dan lijkt het me meer op een defecte aansturing van deze pixels op het scherm zelf. Ik vermoed dat de balk ook na het zappen naar een ander kanaal op dezelfde positie blijft? 

Ik weet niet hoelang het duurt voordat de balk verschijnt na herstarten, maar het is bijvoorbeeld te testen door er een ander apparaat (dvd speler) op aan te sluiten en te kijken of dezelfde zwarte balk uiteindelijk verschijnt. (ik vermoed van wel namelijk).


Goedemorgen @WeerKlachten,

Als ik het zo in moet schatten, dan lijkt het me meer op een defecte aansturing van deze pixels op het scherm zelf. Ik vermoed dat de balk ook na het zappen naar een ander kanaal op dezelfde positie blijft? 

Ik weet niet hoelang het duurt voordat de balk verschijnt na herstarten, maar het is bijvoorbeeld te testen door er een ander apparaat (dvd speler) op aan te sluiten en te kijken of dezelfde zwarte balk uiteindelijk verschijnt. (ik vermoed van wel namelijk).

@TijtheMan, heb je dit nog geprobeerd?


Ikzelf niet @Alex_P, maar wellicht dat @WeerKlachten het inmiddels al getest heeft?


Ikzelf niet @Alex_P, maar wellicht dat @WeerKlachten het inmiddels al getest heeft?

Oei, de verkeerde getagd. Excuus. 


No Problem 😁