Skip to main content

Andere providers bellen om een contract aan te gaan en bieden leuke aanbiedingen/welkomstcadeaus. Waarom biedt kpn geen korting of cadeau voor vaste trouwe klanten? 
Dat zou een hoop overstappen schelen.

Het aantal overstappers valt wel mee hoor. Kijk eens hier of er een aanbod voor jou is.


Andere providers bellen om een contract aan te gaan en bieden leuke aanbiedingen/welkomstcadeaus. Waarom biedt kpn geen korting of cadeau voor vaste trouwe klanten? 
Dat zou een hoop overstappen schelen.

Omdat die aanbiedingen/welkomstcadeaus betaald moeten worden door de vaste trouwe klanten(slapers). Zo gaat het bij alle providers, energieleveranciers ed. 


Als KPN alle vaste klanten ieder jaar eenzelfde kado moet geven als nieuwe klanten, moeten OF de maandelijkse tarieven omhoog OF over een paar jaar de deuren sluiten. Bel eens naar 0800 0402 morgen of ze je een verlengingsaanbod kunnen geven. 


Andere providers bellen om een contract aan te gaan en bieden leuke aanbiedingen/welkomstcadeaus. Waarom biedt kpn geen korting of cadeau voor vaste trouwe klanten? 
Dat zou een hoop overstappen schelen.

Hallo @Max-H KPN heeft maandelijks leuke aanbiedingen voor bestaande klanten.

Als je nieuwsbrieven geactiveerd hebt krijg je daar ook maandelijks bericht van.

 


Andere providers bellen om een contract aan te gaan en bieden leuke aanbiedingen/welkomstcadeaus. Waarom biedt kpn geen korting of cadeau voor vaste trouwe klanten? 
Dat zou een hoop overstappen schelen.

Hallo @Max-H KPN heeft maandelijks leuke aanbiedingen voor bestaande klanten.

Als je nieuwsbrieven geactiveerd hebt krijg je daar ook maandelijks bericht van.

 

Tja. Sigaar uit eigen doos. Sterker nog, wat ik nu betaal voor mijn koffie bij De Prijshamer is lager dan de KPN aanbieding.


Andere providers bellen om een contract aan te gaan en bieden leuke aanbiedingen/welkomstcadeaus. Waarom biedt kpn geen korting of cadeau voor vaste trouwe klanten? 
Dat zou een hoop overstappen schelen.

Hallo @Max-H KPN heeft maandelijks leuke aanbiedingen voor bestaande klanten.

Als je nieuwsbrieven geactiveerd hebt krijg je daar ook maandelijks bericht van.

 

Tja. Sigaar uit eigen doos. Sterker nog, wat ik nu betaal voor mijn koffie bij De Prijshamer is lager dan de KPN aanbieding.

Alles wat KPN weggeeft aan nieuwe en bestaande klanten is een sigaar uit eigen doos, die kosten worden echt niet afgetrokken van de winst die de aandeelhouders uitgekeerd krijgen, maar wordt uit onze maandelijkse abonnementskosten betaalt @Max-H en andere meelezers.

 


Reageer