De Attentkalender: elke dag een verrassing in december!
We zijn blij met jou als klant. Daarom hebben we iets leuks voor jou: We verrassen je met KPN Voor Jou iedere dag van december met de Attentkalender! Hierin vind je elke dag een nieuwe verrassing.
We hebben in december iets speciaals voor je. Elke dag een nieuwe verrassing in onze Attentkalender. Van kadootjes tot speciale deals, elke dag staat er iets nieuws klaar. En we helpen je graag om (extra) attent te zijn deze maand. Want vooral in december wil je je dierbaren laten weten wat ze voor je betekenen.
Kijk elke dag in de MijnKPN appvoor de nieuwe verrassing!
Doe je mee en ga jij elke dag kijken wat de nieuwe verrassing is? Laat je ons weten welke je het leukst of mooist vindt?
Meer december-leuks: Het Community Kookboek
En we hebben nog iets leuks voor je: Doe je mee met ons KPN Community Kookboek?
Zender van de maand
192TV neemt je mee terug in de tijd. 24-uur per dag (unieke) clips van grote hits en tv-optredens uit de jaren ‘60, ‘70 en ‘80. Compleet met originele jingles uit de periode van Radio Veronica. Je vindt 192 TV op kanaal 113.
Zo ben je altijd als eerste op de hoogte
Meld je met je KPN ID aan voor onze acties, tips en de nieuwsbrief. Zo lees je alles over KPN Voor jou en mis je niks!
Zie je jouw extraatjes niet, die we bijvoorbeeld hier in dit artikel delen? Zet je privacy-instellingen goed en ontdek jouw persoonlijke extra's. Jij kiest wat je deelt. Wij houden het veilig.
Ik ben geabonneerd op de nieuwsbrief en kreeg de mail ook pas half december, dus wat je zegt klopt niet. Sowieso mis ik vakjes (tja, 't was al half december) of je moet de app installeren (geen zinin) of ergens voor registreren... en het meeste was al verlopen.
Ik verwacht dus ook absoluut geen chocola op de deurmat, denk dat je daarvoor de app moet gebruiken.
Maar om nou "een tikkie schermtijd" oid een cadeau te noemen (terwijl HET cadeau van december 5 gb data was... ahum, nogal tegenstrijdig èn alleen voor klanten met kpn mobiel)…
Ik ben het eens met @Betend niet iedereen heeft dit (op tijd) gehad en ik vond het ook raar zolaat nog een attentskalender te ontvangen> dus ook degene MET nieuwsbrief!
En @Shyrin van KPN... geen woorden voor jouw laatste reactie...
Over het woordgebruik en de app zelf kunnen er lange discussies over worden gevoerd, wat ook mag. Mijn vriendelijke verzoek is wel om dit in een nieuw topic te doen. Wij willen het in dit topic graag houden over de Attentkalender en de leuke extra's die erin te vinden of te winnen zijn. Dus mocht het nodig zijn, start dan even een nieuw topic.
Dat moet je je collega @Shyrin van KPN dan ook ff zeggen hè> haar laatste opmerking had NIETS met de attentkalender te maken, of gelden er andere regels voor moderators?!
Met zoiets heb je altijd dat sommige cadeaus niet bij mensen aansluiten, en voor anderen juist weer wel. Daar kan je niets tegen doen.
Dat de nieuwsbrief halverwege de maand kwam is hiervoor niet handig inderdaad. Mogelijk kan het volgend jaar bij zoiets eerder meegenomen worden, zodat meer mensen 'm op tijd hebben.
En @Shyrin van KPN... geen woorden voor jouw laatste reactie...
Je hoeft ook niet overal iets over te zeggen Niet alles gaat over jou. Haar reactie gaat over een taart, na een bericht over desserts.
Sinds ik heb gereageerd op 1 kadootje, er stond "meld je aan en win" heb ik allemaal spammail, lijkt er op dat jullie e mail adressen verkopen , of de partners die d'r kadootjes aanbieden doen dat.
Sinds ik heb gereageerd op 1 kadootje, er stond "meld je aan en win" heb ik allemaal spammail, lijkt er op dat jullie e mail adressen verkopen , of de partners die d'r kadootjes aanbieden doen dat.
Dat is helaas het risico hiervan. Met spam bedoel je aanbiedingen van andere acties via seaters?
Of ging het om een win actie zoals de Surface pro van vandaag de voorwaarden zeggen niets over het delen van je gegevens het wordt volgens de voorwaarden alleen gebruikt om je op de hoogte te stellen als je hebt gewonnen.
Persoonlijk denk ik dat die spammail toch een andere oorsprong heeft en dat het puur toeval is dat je die nu ineens gaat ontvangen. Als het echt zo zou zijn dat er een correlatie zou zijn tussen die spam en het je aanmelden om mee te doen voor een kadootje dan zouden er vast meer mensen tegen dit fenomeen aanlopen en daar heb ik nog niets van vernomen.
Hier moet iets anders aan de hand zijn @Lehkamp . Hoewel KPN een commercieel bedrijf is zal zij zich zeker houden aan de voorwaarden die horen bij deze actie en volledig te lezen zijn op de deelname site, een gedeelte uit deze voorwaarden:
Hier overigens, op een enkele uitzondering na, geen last van spam.
Ben nieuw hier, helaas krijg een fout over de "forum voorwaarden pagina"> die moet je dus al accepteren, voordat je ze kunt lezen…
Dat terzijde (en off topic sorry); al jaren klant; krijg ik gisteren "21 DECEMBER 2024"> de nieuwsbrief van december met de "attentkalender", nog maar 10 dagen geldig dus, rare actie, ook geen "chocola" op de mat gezien> of was dat voor moderators…
Verder gebruik ik de app niet, dus ik denk niet dat ik er nu nog veel aan heb> maar het is duidelijk; dat niet alle klanten dit cadeau ontvangen hebben, zoals bedoeld was...
Ja, inderdaad. Hier kwam de mail de 20e.
Het staat overigens wel sinds 1 december op de voorpagina van de site.
Maar als je ook geen problemen hebt kijk je daar natuurlijk ook soms maanden niet.
En in MijnKPN klik je ook niet regelmatig op 'voor jou'.
Goedemiddag @LoveCatsOnly , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)
We hebben meer meldingen ontvangen dat klanten deze mail (te) laat hebben ontvangen en dat is inmiddels doorgegeven. Trouwens, sommige van deze cadeaus kun je ook buiten MijnKPN om claimen!
Ik kreeg het speciale mailtje “Elke dag een verrassing in december” op 4 december, gevolgd door de reguliere nieuwsbrief op 20 december, waarin de Attentkalender nogmaals genoemd werd.
En dit topic hier heb ik als “vaste klant” van de community vanaf het begin gevolgd.
Waarom nou, zie ik iets leuks moet ik eerst een winkel in een andere plaats opzoeken.
Helaas in dit geval wel, Rowi. We hebben ervoor gekozen om deze winkels niet mee te laten doen met de puzzel, dat is niet zo handig aangezien ze dus gaan sluiten en het daar al druk mee hebben.
Over het aankondigen van de Attentkalender.
We hebben dit in de november nieuwsbrief aangekondigd:
En daarnaast, zoals RBxx al noemde, op 3/4 december nog een keer in een aparte nieuwsbrief:
We nemen de feedback natuurlijk mee, zoals m'n collega's al noemden, maar ik weet niet in hoeverre we hier nog duidelijker over kunnen zijn.
@Jan van KPN
Hoe dan> "sommige cadeau's buiten mijn kpn claimen" en welke zijn dat dan?
@PeterG
In 'MijnKPN' heb ik nergens staan "voor jou"> waar staat dat bij jou dan?
@Erik van KPN
Dan zal ik er tot 2 x aan toe over heen gelezen hebben, of gewoon pech gehad .
Kom er ook nèt pas achter; dat ik de Pathe giftcard à €25,- (ooit ontvangen na problemen met verdwenen opnames) niet kan gebruiken, want er zit geen Pathe app op mijn (tv) ontvanger.
Soms mis ik dus wel eens iets (kan zelf niet meer fysiek naar de bios en mijn naasten ook niet), nou ja> jammer maar niet onoverkomelijk.
Groet allemaal.
Hoi @LoveCatsOnly ,
Alleen in de app van MijnKPN. Tablet of smartphone dus.
via browser (laptop) is het niet.
@LoveCatsOnly, betreft die Pathé gift card. Staan daar vouchercode(s) op vermeld? Als dat zo is kun je Pathé films huren via de tv ontvanger:
menu → films → films huren en dan film huren met voucher. Zo niet, dan moet het inderdaad via de Pathé app of de Pathé website.
Ik kreeg het speciale mailtje “Elke dag een verrassing in december” op 4 december, gevolgd door de reguliere nieuwsbrief op 20 december, waarin de Attentkalender nogmaals genoemd werd.
En dit topic hier heb ik als “vaste klant” van de community vanaf het begin gevolgd.
Ik vind nu ook de mail van 4 december terug. Die moet aan iedereen gestuurd zijn lijkt me. Die van de 20e ging over meer onderwerpen en was dus een reminder. 4 december is natuurlijk ook een beetje te laat. Hoewel 1 december sowieso het standaard cadeautje is van 5 GB op de mobiele abonnementen. Zelfs op de normaal gesproken 0 GB abonnementen.
In 'MijnKPN' heb ik nergens staan "voor jou"> waar staat dat bij jou dan?
Alleen in de app van MijnKPN. Tablet of smartphone dus.
via browser (laptop) is het niet.
Klopt, in de app is het het hartje in de balk onderaan. En dan vind je vervolgens de kalender onder de tegel Kadootjes.
@Erik van KPN
Dan zal ik er tot 2 x aan toe over heen gelezen hebben, of gewoon pech gehad .
Kom er ook nèt pas achter; dat ik de Pathe giftcard à €25,- (ooit ontvangen na problemen met verdwenen opnames) niet kan gebruiken, want er zit geen Pathe app op mijn (tv) ontvanger.
Ai, dat is jammer. Maar! Je kunt die dan wel gebruiken via de web-versie van Pathé Thuis (op een laptop of computer). Als je een smart tv hebt kun je de daar de app misschien op installeren. Op de TV+ Box kan dat sowieso, via de Play Store, mocht je die ontvanger hebben.
@Edu2020
Nee, niet dat ik weet> het is een fysieke giftcard van Pathé, ooit ontvangen na een grote storing, die alle opnames van itv had gewist; maar je hebt er dus niets aan op de "tv ontvanger" helaas. (Films kijk ik alleen op tv, en geen Pathé app hier)
Vouchers ken ik niet... nooit gehad> naar ik weet, ws ook alleen met de kpn APP?
@PeterG Ook nog eens gekeken> ik heb geen mail van 4 december j.l. van kpn *, de vorige (nieuwsbrief) was 19-11-2024, en ik moet bekennen dat ik daar zie staan, "psst, zet 1 december vast in je kalender... ", stond verder niet veel bij en ik ben het ws glad vergeten! (*En ook geen mobiel abonnement van kpn zelf.)
Ben inderdaad bijna nooit op de kpn site, en geen behoefte a/ d Kpn App dus, soit! 👋👋
Ps, had moeite met weer op de site te komen> dus @Erik van KPN sorry, jouw antwoord net gemist, ik heb dat allemaal niet en heb de giftcard maar weggegooid nu, toch bedankt voor het meedenken (allemaal), fijne dagen en ik ga nu weer wat nuttigs doen .
Onder welke datum zit die Pathé voucher? @LoveCatsOnly
@PeterG
Geen idee, je moet een Pathé account aanmaken, eerst kaart activeren etc etc> ik had daar geen zin in, hij zou 4 jaar geldig zijn en zolang had ik hem nog niet.
Wilde jij hem hebben, kun je dan wat met die cijferreeks en pincode als ik dat je toestuur> kan 'm nog uit "de bak" vissen hoor, dan stuur ik je de gegevens wel, toch €25,- …
Heb zelf prive berichten uit staan, maar als je denkt dat je er wat mee kunt> stuur ik je de gegevens wel, doeg!
Die Pathé voucher kwam niet uit de Attentkalender @PeterG
het is een fysieke giftcard van Pathé, ooit ontvangen na een grote storing, die alle opnames van itv had gewist
Het is ook geen voucher, het is een pathé giftcard en dus off topic bedoel je misschien,@Jasper van KPN ?
Ik dacht als ik er nog iemand blij mee kan maken... sorry!
@PeterG Stuur je wel privebericht, als dat kan> voor als je de kaart wilde, doei!
Nee hoor, dat bedoelde ik niet. Peter vroeg of het in de Attentkalender zat, en daar gaf ik (met jouw woorden) antwoord op
Anders zou ik het letterlijk zeggen.
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.