Skip to main content

We zijn blij met jou als klant. Daarom hebben we iets leuks voor jou: We verrassen je met KPN Voor Jou iedere dag van december met de Attentkalender! Hierin vind je elke dag een nieuwe verrassing.

KPN Voor Jou in december: de Attentkalender 

We hebben in december iets speciaals voor je. Elke dag een nieuwe verrassing in onze Attentkalender. Van kadootjes tot speciale deals, elke dag staat er iets nieuws klaar. En we helpen je graag om (extra) attent te zijn deze maand. Want vooral in december wil je je dierbaren laten weten wat ze voor je betekenen.

Kijk elke dag in de MijnKPN app voor de nieuwe verrassing!

Doe je mee en ga jij elke dag kijken wat de nieuwe verrassing is? Laat je ons weten welke je het leukst of mooist vindt? 

Meer december-leuks: Het Community Kookboek

En we hebben nog iets leuks voor je: Doe je mee met ons KPN Community Kookboek? 💚

Zender van de maand

192TV neemt je mee terug in de tijd. 24-uur per dag (unieke) clips van grote hits en tv-optredens uit de jaren ‘60, ‘70 en ‘80. Compleet met originele jingles uit de periode van Radio Veronica. Je vindt 192 TV op kanaal 113.

Zo ben je altijd als eerste op de hoogte

Meld je met je KPN ID aan voor onze acties, tips en de nieuwsbrief. Zo lees je alles over KPN Voor jou en mis je niks!

Mis niks

Meer over KPN Voor Jou

Je leest in dit topic meer over KPN Voor Jou. Alle aantrekkelijke extra's, tips & inspiratie staan ook kpn.com/voorjou en in de MijnKPN app.

Check je privacy instellingen in de MijnKPN app

@Jasper van KPN Owww, nou dat heb ik inderdaad niet goed gelezen 🥸, maar genoeg erover, want het IS wel off topic en ​@PeterG  kon geen PB sturen en ik had je dus verkeerd begrepen!

Oh ja. Dat heb ik uit staan. Kreeg veel te veel vragen via pb terwijl een topic de bedoeling is. Maak er iemand anders blij mee. 😀👍

Ik vroeg me inderdaad alleen af of het in de kalender zat.

Kan je die cadeaubon niet ook voor het Pathé aanbod onder "films huren" in het kpn menu gebruikt worden?

Reageer