Skip to main content

We zijn blij met jou als klant. Daarom hebben we iets leuks voor jou: We verrassen je met KPN Voor Jou iedere dag van december met de Attentkalender! Hierin vind je elke dag een nieuwe verrassing.

KPN Voor Jou in december: de Attentkalender 

We hebben in december iets speciaals voor je. Elke dag een nieuwe verrassing in onze Attentkalender. Van kadootjes tot speciale deals, elke dag staat er iets nieuws klaar. En we helpen je graag om (extra) attent te zijn deze maand. Want vooral in december wil je je dierbaren laten weten wat ze voor je betekenen.

Kijk elke dag in de MijnKPN app voor de nieuwe verrassing!

Doe je mee en ga jij elke dag kijken wat de nieuwe verrassing is? Laat je ons weten welke je het leukst of mooist vindt? 

Meer december-leuks: Het Community Kookboek

En we hebben nog iets leuks voor je: Doe je mee met ons KPN Community Kookboek? 💚

Zender van de maand

192TV neemt je mee terug in de tijd. 24-uur per dag (unieke) clips van grote hits en tv-optredens uit de jaren ‘60, ‘70 en ‘80. Compleet met originele jingles uit de periode van Radio Veronica. Je vindt 192 TV op kanaal 113.

Zo ben je altijd als eerste op de hoogte

Meld je met je KPN ID aan voor onze acties, tips en de nieuwsbrief. Zo lees je alles over KPN Voor jou en mis je niks!

Mis niks

Meer over KPN Voor Jou

Je leest in dit topic meer over KPN Voor Jou. Alle aantrekkelijke extra's, tips & inspiratie staan ook kpn.com/voorjou en in de MijnKPN app.

Check je privacy instellingen in de MijnKPN app

Wat die ruitbreker betreft. Nooit in het midden van de ruit slaan.

Dat staat ook duidelijk beschreven in de handleiding ​@PeterG 

Onder het luikje van zaterdag 28 december staan 5 goede voornemens beschreven met de hulpmiddelen die men kan gebruiken om deze doelen te bereiken en de gestelde voornemens vol te houden. Ik zou daar nog een 6e voornemen aan toe willen voegen: KPN als provider van mijn Internet, tv en mobiel het komende jaar aan te houden, maar of ik dát vol hou? 😂😄……. 😎. Op  naar de ☕️ ☕️ nu 😉

Ik kan de komende 3 dagen nog lekker losgaan met het 5 GB extra data cadeautje. 😚 Heb een 0 GB abonnement. Op dit moment tot nu toe het volgende verbruikt;

Herhaling

Alle codes van het haardvuur schijnen nu al niet meer te werken / gebruikt te zijn zag ik in een comment.

Ik weet niet hoeveel er zijn, ik heb er na 3 uur en 42 minuten nu 8. Maar ga dus even uit van 12, dan is dat voor 2,5 miljoen tv klanten wel een beetje weinig hè.

Waarom herhaal je iets wat niets met de attentkalender te maken heeft?

Wat die ruitbreker betreft. Nooit in het midden van de ruit slaan.

Dat staat ook duidelijk beschreven in de handleiding ​@PeterG 

Een verhelderend filmpje met een iets ander model snijder/breker, maar met dezelfde functionaliteiten :

Ben jij een incognito moderator ​@Asfadabo ?

Het is wel een december cadeau.

En er is nog geen antwoord op. Als die 'paar' codes voor álle klanten gelden en maar één keer gebruikt kunnen worden is het toch een wassen neus. 

Ben jij een moderator ​@Asfadabo ?

Misschien is ​@Asfadabo een wanna be  moderator ​@PeterG 😎

Als die 'paar' codes voor álle klanten gelden en maar één keer gebruikt kunnen worden is het toch een wassen neus. 

Er is iets met "je mag een gekregen paard niet ...".

…. in de bek schijten.    

Ben jij een incognito moderator ​@Asfadabo ?

En er is nog geen antwoord op. Als die 'paar' codes voor álle klanten gelden en maar één keer gebruikt kunnen worden is het toch een wassen neus. 

Ach ja hoe groot is de kans dat je 1 van die andere zaken ontvangt als je daarvoor aanmeld. De naam dekt de lading het zijn kleine attenties. Allemaal eigenlijk net niets. 

'Geheimschrift' achter het luikje van vandaag?:

Opnemen als iemand je op je belt of naar muziek op je luisteren: met een HomePod mini kan het allemaal. 

Of is het een stukje tekst door AI geproduceerd? Nou ja, de intelligente HomePod Mini van Apple zal het mij zelf vertellen, als ik hem win tenminste ......😇🙃😊

Is wel een een slordige formulering. Volgend jaar maar iets meer investeren in betere spellingscontrole. 

Is wel een een slordige formulering. Volgend jaar maar iets meer investeren in betere spellingscontrole. 

Beste ​@Jeroen van KPN je moet gewoon AI gebruiken, net als men bij de ondertiteling doet tegenwoordig, het is lachen, gieren, brullen en vooral huilen als je ziet hoe AI vertaalt bij sommige programma's, of zelfs helemaal geen ondertiteling meer doet zoals bij de afgelopen 2 afleveringen van MCW op SBS6 op zondagavond. Ik ben benieuwd hoe het vanavond gaat.

Samen naar het Rijksmuseum.

Kunst verbindt, inspireert en maakt gesprekken los. Maak kans op 2 tickets voor het Rijksmuseum,
neem iemand mee en beleef samen een onvergetelijke dag vol kunst en cultuur. En natuurlijk mogen kinderen t/m 18 gratis mee.

Zeker (mee)doen, het is de moeite waard!

Voor ons kan ook het luikje van 30-12 dicht blijven. Heb een Museumjaarkaart en mijn ega bezit een VipCard van de Vriendenloterij. Derhalve hebben we al gratis toegang tot het Rijks. En de kinderen? zie zijn allang de deur uit. De as. winnaars alhier wensen we veel museumplezier!

De tekst is aangepast zie ik, 👍 😐.

Wat een aanfluiting die kalender. Waar zijn die leuke kadootjes dan? Het lijkt de staats of Postcodeloterij wel... kans maken. Maar dat noem ik geen prijs.. dat zijn stompzinnige spelletjes die ik eerder deze maand ook al uitpakte bij KPN. En ook die voegde niet toe.

Reageer