Skip to main content
Beantwoord

EK hoesje ontvangen maar deze past niet helemaal goed op de iPhone 12

  • 19 June 2024
  • 7 reacties
  • 227 keer bekeken

Hoi vandaag hebben wij het EK hoesje mogen ontvangen. 
vriend is helemaal blij. Alleen hij past niet. 
mee hebben aangegeven dat hij iPhone 12 heeft en dat staat ook op de envelop, maar het hoesje sluit niet mooi om de telefoon heen.
 

Hoek linksonder laat het best zien dat hij er uit zichzelf weer uit floept. 

Hi en welkom in de KPN Community @P-lien!

Wat fijn dat je vriend het hoesje ontvangen heeft en dat hij er zo blij mee is, maar toch wat jammer dat het hoesje niet helemaal goed past. Goed dat je ons een seintje geeft. Ik heb navraag voor je gedaan: het kan helpen om een klein stukje van de binnenkant af te schaven. Niet ideaal misschien, maar dat kan mogelijk net genoeg zijn zodat ‘ie wel goed past. Ik stuur je ook nog even een privébericht om even met je mee te denken.


Hier hetzelfde. Hoesje is helaas net iets te klein voor de iPhone 12. Jammer


Hallo

HELLUP

Vandaag mijn kleinzoon Tijn (heel even🫢) super blij gemaakt met leuk kadootje van KPN.

EK hoesje met zijn naam, zo blij..

 Totdat hij zijn smartphone erin deed, heel mooi maar.... de knopjes aan de zijkant kon hij niet bedienen dus ..... ERG BALEN voor mij (oma) maar zeker nog VEEL meer voor Tijn 🫡.

Hij heeft een Samsung Galaxy A33 5G.


Wat jammer oma @Goudsbloem22 .

Er is ook geen hoesje beschikbaar voor de a33.

Welke had je besteld?

 


Hi allen, de EK hoesjes zijn helaas op! Ik hoop dat het lukt om het hoesje iets bij te schaven, mocht ‘ie niet helemaal passen. En ik neem jullie signalen natuurlijk mee ter verbetering. 


Aan die verbeteringen hebben we natuurlijk weinig. 
We hebben betaald voor deze hoesjes, maar kunnen er niks mee. Is het dan niet logisch dat je je geld terug krijgt??


Ja, het is zuur als je helemaal niets aan het hoesje hebt en wel ervoor hebt betaald. Vul dit contactformulier in met je gegevens @P-lien, dan komt het direct bij de juiste collega's terecht en helpen zij je zo snel mogelijk verder.


Reageer