Skip to main content
Vraag

Kaartjes bevestigen via Seaters werkt niet, formulier wordt blanco

  • 19 August 2024
  • 16 reacties
  • 163 keer bekeken

Via KPN kun je kaartjes krijgen via een partner website genaamd Seaters. Na aanmelding voor deze site kun je je aanmelden voor verschillende evenementen zoals musicals, sportwedstrijden etc na aanmelding voor iets wat leuk vind kun je worden ingeloot.

Nu was ik dus ingeloot voor 4 kaartjes voor het Nederlands Elftal deze moest ik dan bevestigen voor de 18e en heb de 16e de mail gekregen en gelijk geprobeerd. Echter als je de gegevens invult en dan op "ik kom" klikt wordt het formulier blanco en kun je weer overnieuw beginnen en kom je dus niet verder zodat je die kaartjes echt kunt bemachtigen.

Seaters helpdesk een mail gestuurd maar krijg geen reactie. Vervolgens KPN klantenservice gebeld en daar kreeg ik een nummer van wat ik heb gebeld maar dat bedrijf heet Sidekix en heeft niet met Seaters van doen is een andere partner die vergelijkbare diensten levert vanuit KPN.
Dus weer terug naar KPN en wordt van het kastje naar de muur gestuurd.

Heb een filmpje gemaakt van het bestelproces wat vastloopt en na invullen van diverse gegevens resulteert in een blanco scherm en je weer opnieuw moet beginnen. Belachelijk dat niemand binnen KPN hier verantwoordelijkheid in neemt en zoals ik lees ben ik niet de enige die min of meer wordt opgelicht door KPN Seaters 

Hi @Crazyweely1977, welkom hier. 

Heb jij dit ook met een andere browser geprobeerd? Edge/Chrome/Firefox? Mag ik ook weten om welke wedstrijd dit was? EN zou je eventueel ook het filmpje wille plaatsen hier? Kan eventueel ook via een linkje naar Youtube. 

Ik hoor graag van je. 


Ja allemaal geprobeerd maakt niks uit. Ik was al bijna in contact met AVRO boos komt deze melding binnen. Ik lees heel veel negatieve berichten over Seaters. Dat mensen eigenlijk worden geflest en een reactie uitblijft vanuit Seaters. Je wint iets maar krijgt niets... maar zo maak je bijvoorbeeld kinderen wel verdrietig. Mijn zoontje is geen fan meer van KPN.

Apart is ook dat KPN medewerkers niet weten wat ze er mee aan moeten en wimpelen je min of meer af met een ander nummer. Zo heb ik dus al een aantal afdelingen gesproken.

Dit kan zo echt niet... filmpje zie link naar youtube

 


Dankjewel voor de informatie. FLessen willen we zeker niet, al helemaal omdat er niets in rekening is gebracht. Dit gaat ergens niet goed bij Seaters. Ik kan me wel voorstellen dat je er ontzettend van baalt. 

Heb jij voor je account bij Seaters hetzelfde e-mailadres gebruikt als hier op de community? 


Ja overal gebruik ik hetzelfde mailadres.

Vanmiddag kreeg ik ineens mail en een sms dit bericht ontvangen⬇️ Maar het werkt nog steeds niet.. mijn zoontjes voor de 2e keer teleurgesteld. Hoe krijgen ze het voor elkaar hé. Ik zou toch graag contact willen met iemand van KPN die de contacten met Seaters heeft want klinkt niet echt als een betrouwbare partner zoals Sidekix die mij wel wilde helpen maar deze actie liep niet via hun. Dus hoe nu verder... Juridisch gezien heb ik recht op die kaartjes.

Beste,

 

Bedankt voor uw bericht.

 

Wij hadden vorige week een technisch probleem in ons betalingssysteem. Hierdoor hebben veel mensen problemen ondervonden bij het betalen van hun gewonnen tickets. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Het probleem zou inmiddels opgelost moeten zijn. Ik zal u een nieuwe uitnodiging sturen, zodat u het opnieuw kunt proberen. Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Nogmaals onze excuses en dank voor uw begrip.

Met vriendelijke groeten, Lisa

 

 

 

 


Is hier geen oplossing voor? Ik ervaar op dit moment precies hetzelfde. Waarom lost KPN dit niet op?


Mennod!

Stuur mij even even een mail op Info@maaspoortnieuws.nl het is mij inmiddels gelukt.

Het heeft weliswaar 2 weken geduurd en heel wat voeten in aarde gehad maar de aanhouder wint. 

Grtz, 


Exact hetzelfde probleem hier. Webformulier wordt leeggemaakt als je op 'ik kom'!' klikt.

Inmiddels tikt de tijd verder, deadline woensdag.

Zou de seaters klantenservice voor de deadline reageren? Misschien een kaarsje opsteken…

Hoewel dit een kpn forum is, en seaters een ingehuurde partij, zou KPN toch eens actie moeten ondernemen. Er zou een contactpersoon voor Seaters zijn. Neem het svp op voor uw klanten!


Bij mijn zoon hetzelfde probeer, alles wordt weer leeggemaakt. Hij heeft nog 20 uur voordat de kaarten vervallen


Mail mij op Info@maaspoortnieuws.nl dan krijg je mijn nummer en vertel ik wat je moet doen. Het is slecht geregeld in ieder geval. Mij is het gelukt en de mensen hierboven na mijn tips ook. 

Grtz, 


Beste Crazyweely,

Waarom kan je jouw methode niet hier vermelden? 

Zo heb ik en een collega van mij ook precies hetzelfde probleem. Leeg scherm na het klikken op 'ik kom!'

 

 


Daar had ik even geen tijd voor.

Maar bij deze....

 

1. Je moet per ticket een ander adres invullen anders werk het niet. " Wellicht geprogrammeerd op een maandag ofzo" 

2. Daarna klik je op "oke ik kom"

3. Je volgt de betaal instructies en krijgt een pdf met kortingcodes in je mail. "Dus nog steeds geen tickets"🤣

4. Vervolgens maak je een account aan op https://ticketing.knvb.nl/

5. Daar ga je je plaatsen reserveren

6. Ga naar betalen en vul je onderaan 4 keer de kortingcodes in tot je niets meer hoeft te betalen en dan bevestigen

Vervolgens krijg je een mail waarin staat dat je uiterlijk 48 uur van te voren de tickets per mail krijgt toegezonden.  " En dus nog steeds geen tickets" 🤣

 

Ben nu wel benieuwd of we die wel allemaal gaan krijgen 🤣

Heel veel succes allemaal 💪👊👍

Laat even weten of het gelukt is... ben 2 weken bezig geweest met dit gedoe.

 

 


Je hebt helemaal gelijk.

Andere adressen an het werkt, top bedankt.👍


Hi allen, allereerst bedankt voor alle berichten hier. Wij hebben dit ook doorgegeven aan Seaters. Hou me hier op de hoogte of het nu lukt. 


Via KPN you can get tickets via a partner website called Seaters. After registering for this site you can register for various events such as musicals, sports competitions etc. After registering for something you like you can be selected.

Now I was selected for 4 tickets for the Dutch National Team, I had to confirm these before the 18th and I received the email on the 16th and tried it right away. However, if you fill in the details and then click on "I'm coming" the form becomes blank and you can start over again and you don't get any further so that you can really get those tickets. my spotify pie
 
I sent an email to Seaters helpdesk but got no response. Then I called KPN customer service and I got a number from which I called but that company is called Sidekix and has nothing to do with Seaters, it is another partner that provides similar services from KPN.
So back to KPN and am sent from pillar to post.

I made a video of the ordering process that gets stuck and after filling in various details results in a blank screen and you have to start over again. It's ridiculous that no one within KPN takes responsibility for this and as I read I'm not the only one who is more or less ripped off by KPN Seaters 

Bedankt voor het delen van uw ervaring en het spijt me om te horen over de frustratie die u hebt ervaren. Het is teleurstellend wanneer dergelijke problemen zich voordoen, vooral wanneer u enthousiast bent over het ontvangen van tickets. Uw gedetailleerde feedback en inspanningen om het probleem te documenteren zijn van onschatbare waarde en zouden KPN en Seaters ertoe moeten aanzetten om deze zorgen aan te pakken. Ik hoop dat ze dit probleem snel oplossen en de ondersteuning bieden die u verdient.


Inmiddels de tickets en zelfs de parkeerticket binnen🎉🎉 Wij hebben er zin in....


Inmiddels de tickets en zelfs de parkeerticket binnen🎉🎉 Wij hebben er zin in....

Kijk dat zijn goede berichten! Heel veel plezier bij de wedstrijd!


Reageer