Skip to main content
Beantwoord

Kaartjes Nederland - Duitsland

  • 9 September 2024
  • 14 reacties
  • 136 keer bekeken

Goedemorgen,

ik ben uitgeloot voor Nederland - Duitsland 10-09-24. Kaartjes bevestigd en betaald. In mijn profiel staat dan, dat ik 4 tickets heb. Nu wil ik gisteren de kaarten downloaden, wordt via een link doorgestuurd naar de KNVB site en het blijkt dat ik geen plaatsten meer kan kiezen. 
wat moet ik nu doen? 
via het mailadres van Seaters ook een bericht gestuurd, maar door de verschillende berichten op dit forum, ben ik bang dat ze vandaag niet reageren. 
kunnen jullie me helpen? Mijn zoontje van 6 verheugd zich enorm om z’n Oranjehelden voor de eerste keer te zien!

grt Patrick

Hoi @Patrick Tinnemans, welkom! Wat leuk dat je kaarten hebt weten te scoren voor deze wedstrijd. Kan me voorstellen dat je zoontje hier naar uitkijkt. Goed dat je Seaters ook al gemaild hebt, dat is wel de juiste weg. Maar, gezien de wedstrijd morgen al is, wil ik hier ook nog wel even naar kijken. Het e-mailadres van je seaters account, is dat dezelfde als je hier op het forum gebruikt (voornaamachternaamcijfer)?


Hoi Erik,

ja dat klopt. Is hetzelfde e-mailadres! 
bedankt alvast! 
 

mvg Patrick 


Zou heel mooi zijn als je iets geregeld krijgt! 


Dank je, ik heb navraag gedaan, Patrick. Kom er z.s.m. bij je op terug.


Hoi @Patrick Tinnemans Ik heb net een e-mail gehad en Seaters gaat contact met je opnemen! 


Hoi Erik,

ik heb idd een mail gehad, alleen begrijpt ze het probleem denk ik niet. Ik heb van haar codes gekregen om te verzilveren via de link naar de knvb-site. Alleen zijn daar geen tickets meer beschikbaar. 
 

Grt Patrick 


Hoi Patrick. Ik pak het even voor je op want dat is natuurlijk niet handig. Ik mail ze nog even! 

 

 


Seaters zegt dat de link niet werkt en dat jullie daarvan op de hoogte zijn.  Ik heb nu een mail moeten sturen naar de knvb. Telefonisch kunnen ze me niet helpen


Ik vind het oprecht jammer dat dit zo stroef verloopt. We hebben het gesignaleerd bij ons contactpersoon en hopelijk kan er dan nog iets geregeld worden via de KNVB. 


Er is ondertussen contact met de knvb. Dus fingers crossed 


Is het uiteindelijk gelukt, @Patrick Tinnemans?


Het is gelukt Erik! Bedankt voor de hulp en het meedenken!

 

Grt Patrick 


Super! Goed om te horen. Heel veel plezier vanavond bij de wedstrijd dan 💚


Wat fijn @Patrick Tinnemans. Veel plezier! 


Reageer