Skip to main content
KPN Voor Jou

KPN Voor Jou: extra's in juli 2024

  • 1 July 2024
  • 2 reacties
  • 857 keer bekeken
KPN Voor Jou: extra's in juli 2024

KPN Voor Jou, extraatjes voor jou, omdat we blij met je zijn! KPN Voor Jou zijn de Kadootjes van KPN in een nieuw jasje. Deze maand staan er weer nieuwe extra's voor je klaar. Ook lopen er nog een paar EK extra's door in juli.

 

5 films cadeau

Deze maand kan je genieten van 5 gratis films. Je vindt de 5 films in je tv-menu. Ga naar Films en kies Kadootje Voor Jou. Veel kijkplezier!

  • Voor Elkaar Gemaakt
  • Love's Second Chance
  • Max
  • Draft Day
  • The Outpost

 

Win kaarten voor 40-45, de Musical

De Tweede Wereldoorlog betekent voor ons land een zwarte bladzijde in de geschiedenis en heeft op een ingrijpende manier zijn stempel gedrukt op onze samenleving. Het is een tragedie die nooit vergeten mag worden. Vanaf september 2024 brengt Studio 100 hierover een spectaculaire en intense voorstelling.

Wil jij er graag bij zijn? Maak kans op kaarten:

Maak kans

 

Is jouw kind veilig online?

Daar helpen we graag bij. Met ChatLicense leren jouw kinderen spelenderwijs veilig omgaan met de online wereld. 

Je leest alles over Chat License én ons kadootje voor jou in onze Beleef KPN blog.

 

Zender van de maand

In juli kijk je deze hele sportmaand gratis naar Eurosport 2. Je vindt 'm op kanaal 42.

Eurosport 2 is dé zender voor nog meer topsport, met live-verslagen, samenvattingen en hoogtepunten van internationale sportwedstrijden. Bij Eurosport 2 kan je iedere dag terecht voor allerlei soorten topsport, van grote wielerrondes tot Grand Slams en van snooker tot skiën.

 

De EK extra's zijn er nog

Ook de EK extra's zijn er nog, die lopen nog door tot half juli. Je vind ze hier:

 

Zo ben je altijd als eerste op de hoogte

Meld je met je KPN ID aan voor onze acties, tips en de nieuwsbrief. Zo lees je alles over KPN Voor jou en mis je niks!

Mis niks

 

Meer over KPN Voor Jou

Je leest in dit topic meer over KPN Voor Jou. Alle aantrekkelijke extra's, tips & inspiratie staan ook kpn.com/voorjou en in de MijnKPN app.

Ontvang je onverwacht toch geen e-mails van ons? Controleer dan al je privacyinstellingen in  je MijnKPN. Zet via deze pagina ook bij je producten een vinkje, zodat we je persoonlijker mogen benaderen.

Wil je meer weten over wat toestemming geven om jou te benaderen inhoudt, lees dan hier verder.

Mooi, wat films om af te kicken van al dat voetbal. Maar ja, Nederland moet nog 2 wedstrijden.

De musical lijkt me ook mooi, het is een onderwerp dat mijn interesse heeft. Helaas momenteel wat andere dingen aan mijn hoofd maar er zijn vast meer liefhebbers die kans op een kaartje willen maken. Leuke dingen weer.


Oeh, ik zat zo te twijfelen over 40-45. Ik vind oorlogsverhalen altijd enorm interessant en heftig. Alleen musical’s vind ik weer enorm saai. Maar nieuwe ‘vette’ dingen als bewegende stoelen tijdens zo’n show is dan wel weer nice. Maar de prijs was niet goedkoop. Haha veel dilemma’s. Daarom mooie kans om van jullie actie gebruik te maken 😃😃


Reageer