Skip to main content
Sticky KPN Voor Jou

KPN Voor Jou: extraatjes in september 2024

  • 2 September 2024
  • 11 reacties
  • 620 keer bekeken
KPN Voor Jou: extraatjes in september 2024

KPN Voor Jou, omdat we blij met je zijn. Daarom krijg je elke maand iets extra's. KPN Voor Jou zijn de Kadootjes van KPN in een nieuw jasje. Je leest hier wat de extraatjes in september zijn!

 

Maak een gratis fotoboekje via Klikkie

Herleef jouw zomer en je leukste vakantieherinneringen! En hoe doe je dat het beste? Met een fotoboek natuurlijk 🌴

Maak jouw fotoboekje via Klikkie. Je krijgt het fotoboekje met 18 pagina's van ons cadeau (t.w.v. €10). Alleen de verzendkosten (€4,95) betaal je zelf.

Hoe werkt het? 

  1. Vraag hier jouw unieke code aan
  2. Download de klikkie app en maak een account aan
  3. Klik op ‘pocket fotoboek’ en vervolgens op ‘boek maken’ om te beginnen
  4. Voeg pagina’s met foto’s en tekst toe door op het plusje te klikken
  5. Klaar? Klik op ‘boek bestellen’ en voeg in je mandje jouw unieke code toe

Voorwaarden 

  • Jouw unieke code geeft recht op een gratis pocket fotoboekje incl. 18 pagina’s. Je betaalt alleen de verzendkosten van €4,95 zelf. 
  • Liever een large of XL fotoboek bestellen of extra pagina’s toevoegen? Dan wordt de code verrekend als €10,- korting. 
  • De code is eenmalig te gebruiken en niet te combineren met andere kortings- en cadeaucodes. 
  • De code is geldig t/m 31 oktober 2024. 

 

5 TV films cadeau

Het is september, tijd om weer aan het werk of terug naar school te gaan. Plof daarna 's avonds of in het weekend lekker op de bank met een filmpje om te ontspannen. In september krijg je 5 films van ons cadeau, waar je de hele maand van kunt genieten:

  • Everything Everywhere all at once
  • Far from Heaven
  • Half Nelson
  • The Dissident
  • De beste verjaardag ooit

 

Zender van de maand

De zender van de maand in september is Nick Jr! Met programma's van Nickelodeon voor de allerkleinsten. Je kijkt 'm de hele maand gratis op kanaal 53.

 

 

Zo ben je altijd als eerste op de hoogte

Meld je met je KPN ID aan voor onze acties, tips en de nieuwsbrief. Zo lees je alles over KPN Voor jou en mis je niks!

Mis niks

 

Meer over KPN Voor Jou

Je leest in dit topic meer over KPN Voor Jou. Alle aantrekkelijke extra's, tips & inspiratie staan ook kpn.com/voorjou en in de MijnKPN app.

Ontvang je onverwacht toch geen e-mails van ons? Controleer dan al je privacyinstellingen in  je MijnKPN. Zet via deze pagina ook bij je producten een vinkje, zodat we je persoonlijker mogen benaderen.

Wil je meer weten over wat toestemming geven om jou te benaderen inhoudt, lees dan hier verder.

Dat foto boekje is leuk! 
Daar ga ik eens even naar kijken 👀 


Ja toch? Daar kun je vast een leuk fotoboekje van maken 😍


Bedankt, KPN, dat je altijd een stapje extra zet! Het is geweldig om te zien dat je klanten waardeert met deze maandelijkse cadeaus. Ik kijk ernaar uit om de extra's van september te ontdekken!


Wat leuk om te lezen @florence023! Als je het leuk vindt om op de hoogte te blijven, hou dan ons KPN Voor Jou board in de gaten. Daar delen we elke maand de nieuwe extra's 😊


Bedankt voor de extra data bij mijn Unlimited abonnement. De extra 10 GB in mijn dagbundel is wel verwerkt. De extra 25 GB in de EU en de extra 25 GB om te delen helaas nog niet. Hoe kan dit? Ik zit momenteel in Duitsland en dan zou die extra data wel van pas komen (haperende wifi in vakantiehuisje)


Bedankt voor de extra data bij mijn Unlimited abonnement. De extra 10 GB in mijn dagbundel is wel verwerkt. De extra 25 GB in de EU en de extra 25 GB om te delen helaas nog niet. Hoe kan dit? Ik zit momenteel in Duitsland en dan zou die extra data wel van pas komen (haperende wifi in vakantiehuisje)

Deze gaan in bij je nieuwe maand bundel.

Dus de datum dat je elke maand je nieuwe tegoed in gaat dan starten ook deze nieuwe bundels

 


Bedankt voor de extra data bij mijn Unlimited abonnement. De extra 10 GB in mijn dagbundel is wel verwerkt. De extra 25 GB in de EU en de extra 25 GB om te delen helaas nog niet. Hoe kan dit? Ik zit momenteel in Duitsland en dan zou die extra data wel van pas komen (haperende wifi in vakantiehuisje)

Deze gaan in bij je nieuwe maand bundel.

Dus de datum dat je elke maand je nieuwe tegoed in gaat dan starten ook deze nieuwe bundels

 

Duidelijk, bedankt voor de snelle reactie ☺️


Hoe je “The Dissident” moet kijken is niet duidelijk. Het lijkt erop dat dit alleen betaald kan via twee providers.

 


Je kunt de vijf films vinden in de speciale categorie, @JokoLatin.

Op de tv ontvangers ga je naar het onderdeel Films en kies je de categorie ‘Kadootje voor jou’.

Maar ik vermoed, gebaseerd op wat je schrijft, dat jij het via de TV+ App probeert. En daar is het inderdaad zo dat als je zoekt op de film, dan vind je alleen de versies die via Amazon Prime en Apple TV te kijken zijn. Ik zie de aparte categorie hiervoor ook niet direct terug, ga ik even navragen.


Op de decoder staan maar 3 films in de speciale categorie en deze film staat daar niet bij.


Hmm, dat is vreemd. Ik zie hier op mijn TV+ Box wel alle vijf terug. Welke tv ontvanger heb je?


Reageer