Skip to main content

In onze Community worden veel tips en ervaringen gedeeld met elkaar. Daarom hebben we nu een nieuwe, vaste rubriek: Tip van de klant! Voortaan delen we elke maand de beste of mooiste tip. Dit kan een gebruikstip zijn, maar ook een onderhoudstip of een creatieve oplossing voor een vraag die vaak gesteld wordt. 

Elke maand een nieuwe tip

De kracht van de community zit hem in het elkaar helpen. Meedenken, tips geven, creatieve oplossingen of ideeën voor bijvoorbeeld je netwerk thuis. We geven graag extra aandacht aan de mooie dingen die gedeeld worden. Daarom delen we voortaan elke maand de beste tip.

De tip van oktober

Deze maand lichten we een belangrijk onderwerp uit dat voor veel van onze klanten interessant kan zijn. Steeds meer klanten gebruiken KPN TV+. Daarbij komt de standaard afstandsbediening. En sinds kort kan je ook kiezen voor de Comfort+ afstandsbediening.

De Tip van deze maand: KPN Comfort+ afstandsbediening voor Chromecast Google TV

Wist je dat je de Comfort+ afstandsbediening ook voor Chromecast Google TV kunt gebruiken? In dit topic lees je de gebruikservaring en tips van@wjb om een Chromecast te bedienen met de Comfort+ afstandsbediening:

Meer informatie over KPN TV+ en de Comfort+ afstandsbediening vind je in onze Kennisbank.

Wat vind jij van de tip van deze maand? Heb je nog andere, goede tips, of heb je ideeën over deze nieuwe rubriek? We horen graag je mening, deel het met ons in de opmerkingen!

Leuk om aan de basis te staan van de eerste "tip van de maand".

De hele gedachte om die Comfort+ afstandsbediening met mijn Chromecast Google TV te koppelen was de aanstaande bèta test van de nieuwe KPN TV+ app voor smart TV waaraan ik hoop deel te mogen nemen. Ik hoop/verwacht dat de bediening van die nieuwe KPN TV+ app voor smart TV daarmee zo goed als hetzelfde zal gaan worden als op de TV+ Box.

Reageer