Skip to main content

Als KPN klant maak je via Seaters kans op toegangskaarten voor hele leuke evenementen of uitjes! Of je nu zin hebt in een bezoek het Rijksmuseum of tickets voor jouw favoriete Eredivisieclub wilt, er is voor iedereen iets leuks. Inloggen bij Seaters gaat vanaf 26 september simpel met je KPN ID. Hieronder lees je alles over deze handige verandering.

 

Hoe log ik in bij Seaters?

Inloggen bij Seaters kan gemakkelijk met jouw KPN ID. Je hebt geen apart Seaters account meer nodig. Als jij een apart Seaters account had, dan hebben wij je een e-mail over deze aanpassing gestuurd. Al je aanvragen voor tickets staan gewoon nog in je account.

 

Wat kan ik met Seaters?

Je krijgt een heel leuk aanbod aan uitjes. Het aanbod wisselt, maar je kunt onder andere naar festivals, naar de dierentuin of naar voorpremières van nieuwe series! 

Ook vragen we nog steeds soms om een kleine bijdrage voor het KPN Mooiste Contactfonds. Dit is nooit méér dan 4 euro per ticket. 

 

Hoe maak ik een KPN ID aan?

Een KPN ID maak je gemakkelijk aan via onze website.

Maak een KPN ID aan

 

Hoe maak ik kans op een uitje?

  • Log in met je KPN ID. 
  • Kies een uitje en vraag tickets aan. 
  • Ben je ingeloot? Alleen dan krijg je bericht. 
  • Bevestig op tijd jouw gewonnen tickets. 

 

Ik heb vragen over mijn gewonnen tickets

Daarvoor neem je nog steeds contact op met Seaters. Voor vragen over de Eredivisiekaarten neem je telefonisch contact op met Seaters.

Tel.: 088 - 623 70 06 (lokaal tarief).

Bereikbaar op werkdagen van 08.00 tot 18.00 uur.

 

Ik heb ook zin in een uitje!

Klik in de MijnKPN app op ‘Voor Jou'. Daar zie je alle uitjes waar je kans op maakt.

 

Heb jij al eens kaarten gewonnen via Seaters? Bij welk uitje ben je geweest? Of ga je misschien nog heen? Wat vond je ervan? Deel het hieronder met de community! 

Heb je mooie foto's gemaakt tijdens je uitje? We zouden het erg leuk vinden als je ze hieronder deelt!

Dit gaat zeker helpen om het aanbod te bekijken en deel te nemen aan dit programma. Helpt ook met de veiligheid want er kan weer een wachtwoord worden opgeruimd. Is ook gelijk twee factor authenticatie geregeld (mits enabled voor je KPN ID)


Heb jij al eens kaarten gewonnen via Seaters? Bij welk uitje ben je geweest? 
 

Dat was zeker vijf jaar geleden, nog voor Corona. Toen was KPN nog sponsor van de KNSB en kon je kaarten winnen voor het schaatsen in Thialf. 


Heb jij al eens kaarten gewonnen via Seaters? Bij welk uitje ben je geweest? 
 

Dat was zeker vijf jaar geleden, nog voor Corona. Toen was KPN nog sponsor van de KNSB en kon je kaarten winnen voor het schaatsen in Thialf. 

Leuk om eens iets te doen waar je normaal niet snel naar toe gaat. Ik ben zelf nog nooit in Thialf geweest.


Vraag. Ik heb een nieuw KPN ID aangemaakt met verificatie via telefoonnummer. Bij het inschrijven voor tickets op seaters krijg ik de melding : cannot join WL without confirmed phonenumber. Waar/hoe kan ik dat regelen?


Hoi @Mirda! Bedankt voor het stellen van jouw vraag! 

Als je ingelogd bent in seaters.com/kpn kun je dan het volgende checken:

  1. Klik op je naam rechtsboven en ga naar 'Beheer profiel'
  2. Staat daar jouw telefoonnummer ook ingevuld en kun je daar klikken op “Verifieer”? 

Ik ben benieuwd of dit lukt en of je de melding dan nog steeds ontvangt.

 


Dank, dat is inderdaad de oplossing.


Top, heel fijn. Ik hoop dat je gauw geselecteerd wordt voor een uitje! 🤞🏾


Reageer