Skip to main content

Ik ben misleid door kpn en cinetree. Ik 'kreeg' zogenaamd een verjaardagscadeau van kpn. Ik mocht 3 gratis films bij Cinetree kijken. Gratis en vrijblijvend stond erbij maar niets was minder waar! Om de films te kijken moet je een account bij Cinetree nemen. Zelfs terwijl ik geen abonnement had aangeklikt, bleek ik ineens een abonnement van 48 euro per maand te hebben! Bedankt Kpn voor deze nare verjaardag! 

​@Fher Heb je wel de goede procedure gevolgd? Zie Een verjaardagscadeau van KPN!

​@Fher Heb je wel de goede procedure gevolgd? Zie Een verjaardagscadeau van KPN!

Ja precies zo gedaan! Ze vertellen er alleen niet bij dat je het ook weer op moet zeggen en dat het eigenlijk dus 48 euro per maand kost als je het niet op zegt! Misleiding dus want er stond bij dat het gratis en vrijblijvend was.

​@Fher Als er inderdaad niet gewaarschuwd wordt, is dat goed balen. Blijkbaar heb je nu voor een halfjaar betaald met die 48 euro. Misschien stond er ergens een vinkje aan die uit gevinkt had moeten worden? Iets van: ik ga akkoord met verlenging enz.? Zo'n verjaardagscadeau krijg ik ook liever niet.

Wat kost een abonnement?

Je kunt bij ons kiezen tussen een maandabonnement, halfjaarabonnement en een jaarabonnement.

• Een maandabonnement kost €9,99 per maand, dit bedrag wordt maandelijks van je rekening afgeschreven en is altijd opzegbaar.
  • Een halfjaarabonnement kost €48 per halfjaar (omgerekend €7,99 per maand); dit bedrag wordt in één keer van je rekening afgeschreven.
  • Een jaarabonnement kost €84 per jaar (omgerekend €6,99 per maand); dit bedrag wordt in één keer van je rekening afgeschreven.

https://cinetree.nl/veelgestelde-vragen#wat-kost-een-abonnement

Welkom op de community ​@Fher, om hier gebruik van te maken heb je geen abonnement nodig inderdaad. Je hoeft alleen een account aan te maken bij Cinetree, zoals de instructie die Carola noemt ook aangeeft. 

Als er toch een abonnement is gestart, is er of per ongeluk ergens op geklikt of iets niet goed gegaan aan de kant van Cinetree. Wij hebben geen zicht op de accounts van Cinetree, dus ik kan het niet inzien. Je kunt daarvoor het beste even contact opnemen met Cinetree, mogelijk kunnen zij nog iets aan dat abonnement doen.

Lekker dan. Hoop extra gedoe is voor mij GEEN cadeau! 

Dat ben ik met je eens, dat ‘gedoe’ hoort er ook niet bij. Zoals ik zei hoort dat niet te gebeuren als de stappen worden gevolgd, dus er lijkt iets mis gegaan te zijn. Heb je al contact gehad met Cinetree daarover?

Reageer