Skip to main content
Vraag

Aanmelden combivoordelen lukt niet, zie nummer van partner niet

  • 15 September 2024
  • 7 reacties
  • 31 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik probeer MBs te delen met mijn partner, alleen ik kan zijn nummer niet kiezen. 

Probeer ons aan te melden voor de combi voordelen, maar dan zegt hij hulp met aanmelden.

Kun je ons helpen?

Met vriendelijke groet,

Sanne

Hallo @SanneHo ,

Eerst inderdaad de combivoordelen aanvragen. 

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN
 

Daarna kun je MB’s delen. Lees daar hier meer over: 

 


Hallo @SanneHo ,

Eerst inderdaad de combivoordelen aanvragen. 

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN
 

Daarna kun je MB’s delen. Lees daar hier meer over: 

 

Combivoordeel aanvragen lukt niet.. 


Lukt het niet via internet? Bel dan morgen vanaf 8.00 naar 0800-0402.


Lukt het niet via internet? Bel dan morgen vanaf 8.00 naar 0800-0402.

Nee hij zegt dat er een fout is, en dat er al een aanmelding is of andere fout.


Welkom op de community @SanneHo. Wat gek dat het aanmelden niet lukt. Wat voor een fout krijg je daarbij precies? De foutmelding kan meer vertellen over wat er precies niet goed gaat daarbij. 

Of heb je ons inmiddels gebeld zoals Noordzee noemde? Dat is de snelste weg om met je mee te kijken.


Welkom op de community @SanneHo. Wat gek dat het aanmelden niet lukt. Wat voor een fout krijg je daarbij precies? De foutmelding kan meer vertellen over wat er precies niet goed gaat daarbij. 

Of heb je ons inmiddels gebeld zoals Noordzee noemde? Dat is de snelste weg om met je mee te kijken.

Het is opgelost! Ik heb gebeld :)


Welkom op de community @SanneHo. Wat gek dat het aanmelden niet lukt. Wat voor een fout krijg je daarbij precies? De foutmelding kan meer vertellen over wat er precies niet goed gaat daarbij. 

Of heb je ons inmiddels gebeld zoals Noordzee noemde? Dat is de snelste weg om met je mee te kijken.

Het is opgelost! Ik heb gebeld :)

Fijn dat het dan toch gelukt is via 0800-0402. 👍🏾  En graag geholpen natuurlijk.

 

 


Reageer