Skip to main content

Goedendag, 

Zojuist heb ik mijn bestaande Netflix account naar KPN overgezet. Dit is om de vijf euro entertainmentkorting te ontvangen. Ik beschik namelijk ook over Internet, TV en mobiel via KPN. 

Echter zie ik de combivoordeel van entertainmentkorting niet terug. Ook niet in het abonnement wat je hebt afgesloten. Het bedrag voor Netflix basic blijft op 8,99 staan. 

Weet iemand waar dit aan ligt? 

Ik hoor het graag. 

Met vriendelijke groet, 

Jermain 

Wanneer heb je Netflix omgezet? Wacht anders gewoon even de factuur af. Netflix basic blijft natuurlijk gewoon die 8,99. De entertainmentkorting wordt apart verrekend (op de factuur). Geduld. 

Het bedrag voor Netflix basic blijft op 8,99 staan. 

Dat klopt ook. Dat hoort. Entertainmentkorting is een extra regel op de factuur: € - 5,00. Er word dus 5 euro van het factuurbedrag afgetrokken. Netflix blijft gewoon z'n normale prijs houden.

Hallo ​@Jermain345 ,

Heb je een internet-thuis abonnement wat is afgesloten/verlengd na 2 september 2019? Want dan is het gebaseerd op het oude Hussel of het huidige Combivoordeel. Dan heb je recht op entertainmentvoordeel.  

Heb je een ouder thuisabonnement wat is gebaseerd op KPN Compleet, dan ga je geen vijf euro entertainmentvoordeel krijgen. 

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is dus afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN

Hallo ​@Noordzee

Bedankt voor je antwoord! Ik heb een internet-thuis abonnement wat is afgesloten na 02 september 2019. Ik was even benieuwd hoe het zat, omdat de combi voordeel dubbele data er wel bij stond. 

Ik zal wel even afwachten. 

Groet,

Jermain 

Reageer