Ik denk dat niemand je dat met 100 % zekerheid kan vertellen. Bij een normale wijziging, bijvoorbeeld 100 mbit naar 200 mbit, dan zal het wel hetzelfde blijven.
Maar bij een verlenging is het denk ik een grijs gebied. Ik weet bijna zeker dat we hier de komende jaren topics zullen zien van verontwaardigde klanten die onverwacht plots € 4,99 extra moeten betalen. Terwijl ze dat van tevoren met de KPN medewerker besproken hadden dat da niet zou gebeuren.
Wil overigens niet zeggen dat je dus nooit meer moet verlengen. Elk jaar word je abonnement een paar euro duurder door inflatiecorrectie. En als KPN de prijs voor nieuwe abonnementen hetzelfde houd, bijvoorbeeld € 42,50 voor 100 mbit, dan kan verlengen naar een nieuw abonnement over 2 jaar toch goedkoper zijn.
Voor bestaande klanten wijzigt er niks: heb je nu 1 tv ontvanger en je neemt er een 2e bij binnen het huidige abonnement, dan is het Opnemen pakket gratis: dat hoort immers bij die propositie.
Nieuwe klanten of bestaande klanten die vanaf 22 oktober overstappen naar een nieuw abonnement, betalen wel voor het Opnemen pakket.
Voor bestaande klanten wijzigt er niks: heb je nu 1 tv ontvanger en je neemt er een 2e bij binnen het huidige abonnement, dan is het Opnemen pakket gratis: dat hoort immers bij die propositie.
Ik durf dat zomaar nog niet te zeggen. Ik hoop dat een KPN medewerker dit kan bevestigen. Maar ik heb grote twijfels.
Het zijn niet mijn woorden @Marlon92 , maar van één van de moderators die ik alleen citeer.
Hallo @Deezers ,
Blijft het opname pakket daarom bij een verlenging of wijziging in het KPN abonnement van alle huidige klanten gratis?
Bj een wijziging binnen jouw bestaande abonnementsvorm, verandert er niets. Dan blijft het opnemenpakket gratis bij minimaal twee ontvangers.
Maar ga je verlengen en daarmee tegelijkertijd overstappen naar TV+? Dan ga je wel apart betalen voor het opnemenpakket.
De volledige tekst :
Opnemen pakket niet meer gratis bij tweede tv-ontvanger
Vanaf 22 oktober 2024 is het Opnemen Pakket niet meer gratis bij een 2e tv ontvanger. Het Opnemen Pakket kan apart besteld worden voor €4,99 per maand.
Voor bestaande klanten die nu al het gratis Opnemen pakket hebben bij een 2e tv ontvanger, verandert er niets. Heb je nu 1 tv ontvanger en je neemt er een 2e bij binnen het huidige abonnement, dan is het Opnemen pakket gratis: dat hoort immers bij die propositie.
Nieuwe klanten of bestaande klanten die overstappen naar een nieuw abonnement, gaan wel voor het Opnemen pakket betalen.
Ik heb al ruim een jaar tv+
@Deezers
Dan wijzigt er bij jou dus niets. Want je had voor 22 oktober 2024 al de huidige propositie.
De volledige tekst :
Vanaf 22 oktober 2024 is het Opnemen Pakket niet meer gratis bij een 2e tv ontvanger. Het Opnemen Pakket kan apart besteld worden voor €4,99 per maand.
Voor bestaande klanten die nu al het gratis Opnemen pakket hebben bij een 2e tv ontvanger, verandert er niets. Heb je nu 1 tv ontvanger en je neemt er een 2e bij binnen het huidige abonnement, dan is het Opnemen pakket gratis: dat hoort immers bij die propositie.
Nieuwe klanten of bestaande klanten die overstappen naar een nieuw abonnement, gaan wel voor het Opnemen pakket betalen.
Heb je hier ook een link van waar deze tekst ook op staat?
Ze zijn wel aardig prijzen aan het verhogen en voordelen aan het vermindern bij KPN. En ook zelfs op rare datums. Eerst het Pluspakket per 10 oktober omhoog met 3 euro p/m en nu ook dit per 22 oktober.
Aanvulling: Ik heb geen vast contract. Als ik nu zou verlengen, blijft bij mij het opnemen pakket gratis. Heb net even gekeken in de verlengshop.
De volledige tekst :
Heb je hier ook een link van waar deze tekst ook op staat?
Ze zijn wel aardig prijzen aan het verhogen en voordelen aan het vermindern bij KPN. En ook zelfs op rare datums. Eerst het Pluspakket per 10 oktober omhoog met 3 euro p/m en nu ook dit per 22 oktober.
Aanvulling: Ik heb geen vast contract. Als ik nu zou verlengen, blijft bij mij het opnemen pakket gratis. Heb net even gekeken in de verlengshop.
Als jij alleen gaat verlengen in de verlengshop, dan blijft het opnemenpakket gratis. Ga je verlengen in combinatie met een overgang naar KPN TV+, dan ga je wel extra betalen. Heb je al TV+, dan heb je geluk want dan is dat gestart voor 22 oktober 2024.
En ik heb geen link, maar die tekst is geschreven door een moderator op een afgeschermd gedeelte.
En ik heb geen link, maar die tekst is geschreven door een moderator op een afgeschermd gedeelte.
Waarom kan die moderator dat niet gewoon schrijven in een openbaar topic? Dat lijkt me een stuk logischer toch?
Of durft die moderator dat niet? Want hij/zij weet het eigenlijk ook niet helemaal zeker?
Dat is dus precies wat ik bedoel met:
Maar bij een verlenging is het denk ik een grijs gebied. Ik weet bijna zeker dat we hier de komende jaren topics zullen zien van verontwaardigde klanten die onverwacht plots € 4,99 extra moeten betalen. Terwijl ze dat van tevoren met de KPN medewerker besproken hadden dat da niet zou gebeuren.
@Marlon92
Dat was voorinformatie in de besloten “superuser” omgeving. Zodra dit topic ‘aan de beurt’ is, verwacht ik ook hier een reactie van één van de moderators.
@Marlon92
Dat was voorinformatie in de besloten “superuser” omgeving. Zodra dit topic ‘aan de beurt’ is, verwacht ik ook hier een reactie van één van de moderators.
En wat voor nut heeft dat? Informatie in een besloten gedeelte van tevoren bekend maken aan een select groepje klanten?
En nu is dat geen "voorinformatie" meer. Dus nu kan er gewoon een centraal topic gemaakt worden voor iedereen leesbaar waar alles in staat.
Een klein groepje dat zeer actief is op de community. Daardoor vaak (veel) eerder in staat om op binnenkomende vragen te reageren dan de moderators.
Hallo @Deezers, goede vraag! Geen zorgen: bij de oude abonnementen waarbij het gratis Opnemen pakket standaard bij het abonnement in zit, verandert er niets. Ook als je verlengt met hetzelfde abonnement, verandert er niets. Ook als jij al tv+ hebt met twee ontvangers en het Opnemen pakket gratis, blijft dat zo. Pas als jij kiest voor een aanbieding met een nieuw abonnement, dan gaan de nieuwe regels inderdaad wel voor jou gelden.
Waarom kan die moderator dat niet gewoon schrijven in een openbaar topic? Dat lijkt me een stuk logischer toch?
Of durft die moderator dat niet? Want hij/zij weet het eigenlijk ook niet helemaal zeker?
Een behoorlijke aanname, @Marlon92. We hebben hier geen openbaar topic voor aangemaakt, omdat er simpelweg voor de meeste klanten nu niets verandert. Dit soort nieuwtjes worden vaak wel met de Superusers gedeeld, omdat zij, als de vraag dan toch op de community gesteld wordt, deze kunnen beantwoorden. Dat heeft niets met durven of zeker weten te maken.
Het staat nu ook door een moderator openbaar bevestigt, dus verwijs er gerust naar als je andere klanten met dezelfde vraag helpt.
Ik heb al ruim een jaar tv+
@Deezers
Dan wijzigt er bij jou dus niets. Want je had voor 22 oktober 2024 al de huidige propositie.
En @Deezers ?
Nu je dit weet? Ga je dan nu wel verlengen? Want je weet nu dat je niet extra gaat betalen…..