Een 2 jarig abonnement genomen en als welkomstcadeau een ps5 console. Nou had ik begrepen dat je eerst online moest zijn dat alles naar behoren moet werken dat was 4 November, het is nu 18 November en heb nog geen mail mogen ontvangen met de code voor het bestellen.Het is nu 2 week geleden misschien dat ik morgen wat in de mail ontvang? Weet dat het via sidekix gaat.
Hoi
Welkom op de community van KPN
De voucher wordt verzonden door (inderdaad) Sidekix, nadat de wettelijke bedenktijd van 14 dagen (herroepingsrecht) voorbij zijn.
In jouw geval begon deze wettelijke bedenktijd van 14 dagen op 4 november 2024 jongstleden, de dag dat je het KPN modem activeerde op het glasvezelnetwerk van KPN.
Vandaag 18 november 2024 was dus de laatste dag van deze bedenktijd, dus ik verwacht dat je binnen een week deze voucher zult ontvangen in je mailbox.
Hopelijk is dat al binnen enkele dagen voor jouw, zodat je snel jouw PS5 Console kunt gaan bestellen.
Ah super ik wacht het ff af.
Inmiddels vandaag al de voucher gekregen via de mail en de gameconsole is besteld
Hoi
Super om te mogen vernemen vanuit jouw kant, en ook precies wat ik al had verwacht.
Wens je alvast veel game plezier met jouw nieuwe PS5 Console!!
Vandaag zijn mijn 14 dagen afgelopen. Ik hoop morgen de code te ontvangen
Ik heb ook mijn code voor de gameconsole nog niet ontvangen, mijn 2 jarige abbonement is 30-10-2024 ingegaan dus mijn 2 weken bedenktermijn is inmiddels ruim voorbij.. weet iemand wat ik daar aan kan doen?
gr
Ik heb ook mijn code voor de gameconsole nog niet ontvangen, mijn 2 jarige abbonement is 30-10-2024 ingegaan dus mijn 2 weken bedenktermijn is inmiddels ruim voorbij.. weet iemand wat ik daar aan kan doen?
gr
Kontakt opnemen met kpn of sidekix
gr
Hoi
Welkom op de community van KPN.
Als je nog steeds geen voucher code hebt ontvangen per mail (check ook je spambox) om een game console te kunnen bestellen, dien je direct contact op te nemen met Sidekix zelf.
Sidekix regelt alles omtrent de welkomcadeaus van KPN.
Telefoonnummer Sidekix: +31 88 623 70 00
Openingstijden:
Maandag tot en met Vrijdag van 08:30 tot 17:30 uur
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.