Skip to main content

Goedemorgen!

Op 27 december (nu dus een week geleden) ben ik overgestapt naar KPN Thuis. De installatie van het glasvezelmodem etc. ging vlekkeloos en de verbinding werkt. In MijnKPN blijft echter een pop-up staat met 'check hier je bestelstatus' en als ik daarop druk, staat het kopje 'Sluit je apparatuur aan - vanaf 27 december kan je jouw apparatuur aansluiten niet afgevinkt. Ik weet dat het een paar dagen kan duren, maar ik vraag me toch af of dit wel lekker loopt. Zolang mijn aanvraag niet volledig afgerond is, lukt het mij ook niet om Combivoordeel te activeren. Het handmatig toevoegen van mijn thuis-abonnement lukt ook niet. Ik krijg geen foutmelding, maar na het invulscherm verdwijnt na bevestiging zonder dat het product in MijnKPN wordt toegevoegd. Hoe lang duurt het normaal gesproken tot mijn oplevering ook volledig is afgerond?

Groet,

Jorn

Hallo ​@JornB91 ,

Normaal gesproken duurt het ongeveer twee werkdagen voordat dit mogelijk is. Daar ben je inmiddels wel overheen!

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN. 

Lukt het niet? Je kunt dan als alternatief de klantenservice vragen om jou te bellen.     

Hoe doe je dat? :
Maak een belafspraak. De klantenservice helpt je dan telefonisch op een moment dat het jou uitkomt.

bronnen: 

Hoi Jorn. Welkom op de community en bedankt voor je bericht! Fijn om te horen dat de installatie van je glasvezelmodem goed is gegaan en de verbinding werkt. Het kan inderdaad soms een paar dagen duren voordat alles in MijnKPN goed wordt doorgevoerd. Lukt het inmiddels wel?  Wat betreft het activeren van Combivoordeel en het toevoegen van je thuis-abonnement: dit zou ook pas moeten werken wanneer je bestelling volledig is verwerkt. Heb je hiervoor al contact opgenomen met onze klantenservice of heb je het uiteindelijk toch zelf kunnen regelen?

Hoi Vikash,

Ik heb inderdaad contact gehad met de klantenservice gehad en aangegeven is dat de respijttermijn van twee weken verlopen moet zijn (dat was nieuw voor mij) voordat mijn bestelling volledig afgerond is. Daarna zou ook Combivoordeel actief moeten zijn. Deze stonden al in het systeem, dus ik ga er vanuit dat eind deze week alles verwerkt moet zijn (dan is het immers 2 welen geleden).

Mocht dat niet zo zijn, dan meld ik mij weer.

Groet,

Jorn

Reageer