Skip to main content
Vraag

Wat als ik verleng en de CoolBlue bonnen zijn op?

  • 14 September 2024
  • 6 reacties
  • 84 keer bekeken


Ik krijg om de paar dagen een email van de KPN over de verlengactie met CoolBlue cadeaubonnen.

Dit staat er bij de actievoorwaarden van deze Coolblue actie:
Voor deze actie geldt op = op. Het aantal beschikbare Coolblue cadeaubonnen is beperkt. Wanneer deze niet meer leverbaar zijn, zal het actieaanbod komen te vervallen. 

Lekker zeg, wat als ik 2 jaar verleng en de cadeaubonnen zijn op ?

Dat wil ik graag wel even weten.
 

Hallo @familievandenheuvel ,

Tsjaaaa, dat klinkt als een risico. Wil je het risico niet nemen? Je kunt ook op een andere manier verlengen waarmee je dan maandelijks goedkoper uit bent. Sowieso kun je beter met één jaar verlengen, want je weet nooit welke mogelijkheden en acties er over één jaar van toepassing zijn. 

 

Je kunt jouw abonnement dus ook goedkoper maken door op een andere manier te verlengen.

Dat kan telefonisch via 0800-0402. Het kan sinds kort ook via internet:

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

 

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht: 

 


Lekker zeg, wat als ik 2 jaar verleng en de cadeaubonnen zijn op ?

Dat wil ik graag wel even weten.
 

Dan krijgt u dus geen bonnen, en heeft u op ze hollands gezegd '’Pech".


Als het op is, dan kan je bij bestelling niet kiezen voor Coolblue bon maar andere korting opties.


@Noordzee, mijn KPN TV/Internet is sinds november 2022 einddatum contract en ik heb eigenlijk nooit naar verlengen gekeken en het gewoon door laten lopen.

Ik had dus ook nog niet van KPN TV+ gehoord. Net even wat over gelezen en zag inderdaad een verlengingsaanbod.

Ben er nog niet uit of het wat voor mij / het gezin is, zal het vandaag eens “in de groep” gooien.

Zal ook eens gaan kijken waar KPN TV en KPN TV+ verschillen.  Ik heb naast tv en internet ook wat extra vaste telefoon opties en extra ontvangers en iets als “opnemen pakket”, dus eerst maar eens kijken wat er wel en niet bij TV+ zit en wat het totale abonnement kost.

Bedankt voor de tip.

@TDN, als dat zo is, dan is dat eventueel ook een optie, Zal nu eerst eens KPN TV+ gaan bekijken of dat wat is.


@Noordzee, mijn KPN TV/Internet is sinds november 2022 einddatum contract en ik heb eigenlijk nooit naar verlengen gekeken en het gewoon door laten lopen.

Ik had dus ook nog niet van KPN TV+ gehoord. Net even wat over gelezen en zag inderdaad een verlengingsaanbod.

Ben er nog niet uit of het wat voor mij / het gezin is, zal het vandaag eens “in de groep” gooien.

Zal ook eens gaan kijken waar KPN TV en KPN TV+ verschillen.  Ik heb naast tv en internet ook wat extra vaste telefoon opties en extra ontvangers en iets als “opnemen pakket”, dus eerst maar eens kijken wat er wel en niet bij TV+ zit en wat het totale abonnement kost.

Bedankt voor de tip.

 

@familievandenheuvel 

Al die extra’s zijn ook optioneel te kiezen bij TV+. Check het plaatje uit mijn eerste reactie. 


Net “even” de post met Feature requests KPN TV+ Box bekeken.

Netjes dat er zoiets is en dat KPN er een aantal oppakt. 

Maar ik zie toch wel een aantal open requests die voor mij belangrijk zijn. Wordt toch even verzinnen of die een stopper voor het gezin zijn.

 


Reageer