Skip to main content

Geachte medewerker van KPN Klantenservice,

Sinds mijn recente overstap naar KPN, nu ongeveer een maand geleden, heb ik met veel belangstelling de mogelijkheden binnen uw diensten onderzocht. Na recentelijk telefonisch contact met een medewerker van KPN, kwam tot de conclusie dat een omzetting van mijn abbonement niet mogelijk is waarmee ik in aanmerking kom voor een PlayStation 5.

Ik vind het ronduit belachelijk dat deze aanbieding voor hetzelfde maandbedrag geldt, maar dat een overstap niet mogelijk is. Zeker gezien het feit dat ik mijn abonnement al meer dan een maand geleden heb afgesloten. Dit voelt echt als een slechte zaak.

Ik ben bereid mijn huidige abonnement aan te passen door bijvoorbeeld mijn datalimiet te verlagen of andere concessies te doen, mits dit het mogelijk maakt om het aanbod met de PlayStation 5 te benutten. Het is teleurstellend dat deze flexibiliteit niet lijkt te worden overwogen, ondanks mijn bereidheid om aanpassingen te maken.

Ik verzoek u om mijn verzoek om een abonnementswijziging te heroverwegen en mij te informeren hierover. Ik verwacht een snelle oplossing zodat ik geen verdere stappen hoef te ondernemen.

Ik zie uw antwoord tegemoet.

Groet,

Wouter

Hallo @Wouter Alberda , op het moment dat je een abo afsloot bij KPN kon je op dat moment ook kiezen voor een cadeau of korting, van 1 van die 2 heb je ongetwijfeld gebruik gemaakt, dat is niet om te wisselen voor hetgeen jij wilt.

Hallo @Wouter Alberda 

Dit zijn wisselende, tijdelijke acties voor nieuwe klanten. Daar kan je eenmalig gebruik van maken. Jij hebt dat ongetwijfeld ook gedaan, maar helaas was er toen geen PS5 aanbieding.

Er zijn altijd actievoorwaarden van toepassing, zoals bij deze actie de onderstaande.

• De actie start maandag 16 september 9:00 uur.
  • Het actieaanbod geldt uitsluitend voor nieuwe klanten die zich via kpn.com abonneren op een nieuwe Internetverbinding van KPN, al dan niet in combinatie met KPN TV+.
  • Het actieaanbod is alleen geldig i.c.m. een abonnement met een looptijd van 24 maanden.
  • Het is na het bevestigen van je bestelling niet meer mogelijk om jouw keuze voor het actieaanbod te wijzigen.

Plaatje erbij:

nou lekker naai dan…… btw i haal niet altijd 1gbps btw 100 Mbps er onder zie ik nog door  de vingers maar 300 Mbps is wel een erg groot verschil…… 

Hoi @Ritchy De Bok 

Als jij een probleem hebt met jouw aansluiting dan kan je beter een nieuw topic openen via de link
→  https://community.kpn.com/topic/new

Dat werkt beter dan hier inbreken. Dan krijg je in jouw eigen topic alle aandacht.

ik ga die hele teringzooi opzeggen begin volgend jaar

nou lekker naai dan……  

ik ga die hele teringzooi opzeggen begin volgend jaar

Tjonge... onder welke steen hebben jullie geleefd de afgelopen jaren? Providers hebben al zowat een jaar of 10 welkomskortingen en cadeaus die alleen voor nieuwe klanten zijn. En nu plots pislink omdat jullie daar nu pas achter komen? 😁

Reageer