Geachte medewerker van KPN Klantenservice,
Sinds mijn recente overstap naar KPN, nu ongeveer een maand geleden, heb ik met veel belangstelling de mogelijkheden binnen uw diensten onderzocht. Na recentelijk telefonisch contact met een medewerker van KPN, kwam tot de conclusie dat een omzetting van mijn abbonement niet mogelijk is waarmee ik in aanmerking kom voor een PlayStation 5.
Ik vind het ronduit belachelijk dat deze aanbieding voor hetzelfde maandbedrag geldt, maar dat een overstap niet mogelijk is. Zeker gezien het feit dat ik mijn abonnement al meer dan een maand geleden heb afgesloten. Dit voelt echt als een slechte zaak.
Ik ben bereid mijn huidige abonnement aan te passen door bijvoorbeeld mijn datalimiet te verlagen of andere concessies te doen, mits dit het mogelijk maakt om het aanbod met de PlayStation 5 te benutten. Het is teleurstellend dat deze flexibiliteit niet lijkt te worden overwogen, ondanks mijn bereidheid om aanpassingen te maken.
Ik verzoek u om mijn verzoek om een abonnementswijziging te heroverwegen en mij te informeren hierover. Ik verwacht een snelle oplossing zodat ik geen verdere stappen hoef te ondernemen.
Ik zie uw antwoord tegemoet.
Groet,
Wouter