Skip to main content
Beantwoord

Zijn er nog Samsung TV's beschikbaar van de EK actie?

  • 25 August 2024
  • 12 reacties
  • 126 keer bekeken

We hebben meegedaan met de EK actie, maar het internet is net pas afgesloten i.v.m. oplevering nieuwbouw. In een andere thread kwamen we tegen dat voor de TV’s geldt op = op. We horen graag of er überhaupt nog TV’s beschikbaar zijn, voordat de herroepingstermijn van het contract is verlopen (de code hebben we nog niet ontvangen, dus zelf controleren is niet mogelijk)

Hallo @Xeno ,

In de voorwaarden staat dat er eventueel een ander vergelijkbaar model kan worden gekozen: 

 

https://www.kpn.com/samsungtv

Nadat je bent ingelogd kan je een TV bestellen! Je hebt de keuze uit: 

  • 43-inch Samsung TV t.w.v. €499,- gratis (€0,01 betalen ter verificatie)
    Modelnummer: UE43DU7150KXXN

  • 50-inch Samsung TV t.w.v. €699 voor €199
    Modelnummer: UE50DU7150KXXN

  • 55-inch Samsung TV t.w.v. €1199 voor €399
    Modelnummer: QE55Q72DATXXN

  • 65-inch Samsung TV t.w.v. €1499 voor €599
    Modelnummer: QE65Q72DATXXN 

Je kan een grotere TV kiezen voor een verlaagde prijs. 

Disclaimer: Deze modellen zijn onder voorbehoud. Indien de voorraad op is kan er een ander vergelijkbaar model worden gekozen.

 

 

Zodra je KPN-abonnement actief is, je modem is aangesloten en de 14 dagen zichttermijn voorbij zijn, krijg je een toegangscode via e-mail. Hiermee kan je de Samsung TV bestellen. De toegangscode is geldig tot 60 dagen na uitgifte.


Bedankt voor je reactie, dit was ons idd ook duidelijk maar als je onderstaande leest staat er net wat anders (zie het op=op punt):

 


Zeker @Xeno , daar staat wat anders. Maar ik ga uit wat er nu op de website van KPN staat. Zie de link in mijn eerste reactie. 


Ik waardeer je reactie, maar ergens zomaar vanuit gaan beantwoord niet helemaal mijn vraag (zeker als de kans bestaat dat je ~€500 korting misloopt)!

Graag ontvang ik een antwoord van KPN met iets meer duidelijkheid

Zie deze link voor de geldende actievoorwaarden https://assets.ctfassets.net/zuadwp3l2xby/Vz1i2FnKAYz5jUtSPPO8Y/b8227294645621065e2bd2b539451ed9/ActievoorwaardenWeekenddealQ3EKPakkersSamsungTVsweek22.pdf


Ik denk niet dat u die duidelijkheid krijgt.


We hebben meegedaan met de EK actie, maar het internet is net pas afgesloten i.v.m. oplevering nieuwbouw. 

Wat bedoelt u met "afgesloten"? Bedoeld u niet aangesloten? 


We hebben meegedaan met de EK actie, maar het internet is net pas afgesloten i.v.m. oplevering nieuwbouw. 

Wat bedoelt u met "afgesloten"? Bedoeld u niet aangesloten? 

Correct, eind mei het abonnement afgesloten en vorige week aangesloten :)


Dan heb ik minder goed nieuws voor jou @Xeno .

Want in die specifieke actievoorwaarden staat ook: 

Het actieaanbod is niet geldig als je KPN Glasvezel vooruitbestelt op een adres waar in de toekomst glasvezel wordt aangelegd. Wil je toch gebruik maken van het welkomstcadeau? Kies dan bij de vraag “Wanneer wil je internet?” voor “Zo snel mogelijk".

We zijn inmiddels bijna drie maanden verder. Dat was eind mei “in de toekomst”. En inmiddels zijn er vrijwel wekelijks andere acties. 


Hmm scherp, maar ik denk dat dit niet ter sprake is bij ons. Tijdens het afsluiten van het abonnement in Mei moet je de zogenoemde ‘postcode check’ doen, hierbij gaf de website van KPN altijd aan dat op dit adres glasvezel aanwezig is (het betreft een nieuwbouw woning waar het dus ‘reeds is aangelegd’). 

Dit punt in de voorwaarden gaat naar mijn mening over met voorbedachte raden dit abonnement afsluiten omdat je op adres x van koper naar glas gaat…


Ik ben bang dat KPN dit anders ziet. Maar goed, we zijn drie maanden verder. De kans dat er nu nog zo’n type TV beschikbaar is uit die actie, is niet zo groot. 
 

Als je voor een welkomstkado wilt gaan, dan zou je kunnen annuleren en bij de eerstvolgende leuke actie alsnog meedoen. Maar dan zit je wel een tijdje zonder internet. 


Want in die specifieke actievoorwaarden staat ook: 

Het actieaanbod is niet geldig als je KPN Glasvezel vooruitbestelt op een adres waar in de toekomst glasvezel wordt aangelegd. Wil je toch gebruik maken van het welkomstcadeau? Kies dan bij de vraag “Wanneer wil je internet?” voor “Zo snel mogelijk".

Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar ik gok dat hierbij pre-orders voor glasvezel worden bedoelt. Als er op de website staat dat glasvezel beschikbaar is wanneer @Xeno een abonnement afsluit, dan is dit geen pre-order en zou het naar mijn mening gewoon moeten gelden.

Maar goed, het is inderdaad even geleden, dus de vraag is inderdaad of er nog TV's beschikbaar zijn. Hier kan ik geen antwoord op geven, simpelweg omdat ik het niet weet. KPN verstuurd de TV's namelijk niet zelf, dit doet Samsung. Wat ik wel weet is dat de grotere modellen inderdaad beperkt voorradig waren, maar dat de 43” wel gewoon beschikbaar zou moeten blijven. Maar pin me er niet op vast.


Hallo @Xeno ,

In de voorwaarden staat dat er eventueel een ander vergelijkbaar model kan worden gekozen: 

 

https://www.kpn.com/samsungtv

Nadat je bent ingelogd kan je een TV bestellen! Je hebt de keuze uit: 

  • 43-inch Samsung TV t.w.v. €499,- gratis (€0,01 betalen ter verificatie)
    Modelnummer: UE43DU7150KXXN

  • 50-inch Samsung TV t.w.v. €699 voor €199
    Modelnummer: UE50DU7150KXXN

  • 55-inch Samsung TV t.w.v. €1199 voor €399
    Modelnummer: QE55Q72DATXXN

  • 65-inch Samsung TV t.w.v. €1499 voor €599
    Modelnummer: QE65Q72DATXXN 

Je kan een grotere TV kiezen voor een verlaagde prijs. 

Disclaimer: Deze modellen zijn onder voorbehoud. Indien de voorraad op is kan er een ander vergelijkbaar model worden gekozen.

 

 

Zodra je KPN-abonnement actief is, je modem is aangesloten en de 14 dagen zichttermijn voorbij zijn, krijg je een toegangscode via e-mail. Hiermee kan je de Samsung TV bestellen. De toegangscode is geldig tot 60 dagen na uitgifte.

@Xeno 

Hoe is dit afgelopen?

 


Reageer