Skip to main content

Gisteren op mijn tel. 0 dagen resterend. Nu ineens 1.20 euro extra betalen.  HOE KAN DIT

???

Hallo @Bejabakker ,

Het is vandaag 28 februari 2021. Morgen is het 1 maart 2021 en dan krijg je weer nieuw beltegoed. 

 


Hallo @Bejabakker ,

Het is vandaag 28 februari 2021. Morgen is het 1 maart 2021 en dan krijg je weer nieuw beltegoed. 

 

Nee nee.

De maand bij kpn loopt niet per definitie gelijk met de kalender van de rest van Nederland. Het kan maar zo dat ts een andere start datum heeft voor de maandbundel.


Sorry, HGD.

Bij mobiel lopen de bundels en facturering al jaren per kalendermaand. Dus steeds per 1ste start een nieuwe bundel.

Bij vast loopt het per datum dat je gestart bent met je abo. Dat is dus voor iedereen anders.


Sorry, HGD.

Bij mobiel lopen de bundels en facturering al jaren per kalendermaand. Dus steeds per 1ste start een nieuwe bundel.

Bij vast loopt het per datum dat je gestart bent met je abo. Dat is dus voor iedereen anders.

Hier dus niet. 


Ben je misschien ex-Telfort ofwel TFT, @HGD ?

Bij KPN lopen de mobiele bundels als sinds jaar en dag per kalendermaand.

Ik heb nu KPN mobiel (GSM) sinds 1999 en sinds er bundels zijn (eerst bellen/sms en nu ook internet) weet ik niet anders.

Eerst had ik HI (via ATF) 1996-1999. Dat was 25 gulden per maand exclusief kosten. (was 2 gulden per minuut!).


Hi HGD en Peter. 

Het klopt inderdaad dat er bij nieuwe abonnementen de datum niet meer standaard begint op de 1e van de maand maar vanaf ingang abonnement. Dit geldt echter alleen voor klanten die na november 2020 klant zijn geworden. Als dat hier niet het geval is, dan kan het ook zijn dat er buiten de bundel is gebeld of met servicenummers die niet onder de bundel vallen. 

Dit wordt duidelijk op de factuur. 

 


@Alex_P 

bij nieuwe abonnementen de datum niet meer standaard begint op de 1e van de maand

Dit geldt echter alleen voor klanten die voor november 2020 klant zijn geworden.

Nou, dat maakt het niet duidelijk hoor. Ik ben voor nov. 2020 klant geworden (mobiel al in 1999). Heb in april 2020 na jaren een nieuw abo genomen. De maandbundel loopt keurig per 1ste v.d. maand steeds. Dit zou volgens de redenatie van de 2de zin niet zo moeten zijn?


Ik denk dat @Alex_P alleen maar kan bedoelen “die vanaf november 2020 klant zijn geworden


Inderdaad, mijn fout. Excuus. Ik heb het aangepast.