Skip to main content

Helaas krijg ik “opdracht niet herkend terug”. Ik zie dat het meer wordt gemeld op dit forum. Moet er iets aangepast worden?

alvast bedankt

Is het mogelijk om via mijnKPN een bundel te activeren. Heb zelf weinig kennis hierover maar moest er spontaan aan denken.


Niet dat ik heb kunnen vinden. De site verwijst naar sms en noemt geen alternatieven.


Hallo @Opwierde 

 

Welke tekst SMS je dan precies, je zou onderstaande moeten gebruiken bij Supervoordeel landen waaronder India ook valt:

 

Dus dit naar 1266 via SMS sturen als je b.v. 2000 MB/min/sms wilt hebben:

SUPER VOORDEEL 2000 AAN


Die knoppen heb ik gebruikt, zie de foto’s hieronder.

 


Je gebruikt dus i.d.d. de juiste tekst.

De Supervoordeellanden en Data Only bundels zijn alleen via SMS aan te zetten.

Je moet dus of bellen met +31612001200 (niet gratis) of je Forum profiel invullen en wachten tot er een KPN medewerker reageert, die kan hem waarschijnlijk ook wel activeren.


Ingevuld 


Hoi @Opwierde, ik heb even meegekeken. Ik zie dat het een zakelijk nummer betreft. Maar volgens mijn gegevens is het nummer beëindigd. Om die reden kan ik er ook niets mee. Je kan dan bij je werkgever eens navraag doen. 


Ik heb al een paar keer met de helpdesk gebeld en ze hebben de datablok eraf. Helaas krijg ik de bundels er nog steeds niet op. Het is kleinzakelijk geworden, ik zal de nieiwe klantnummer in mijn profiel zettten.


Ik kan op het klantnummer niks vinden. Het nummer uit jouw profiel is beëindigd. Ik ben dus heel benieuwd om welk nummer het gaat. Wil je het juiste toevoegen aan jouw profiel? Graag samen met de naam op het contract. Hoor ik als je dat gedaan hebt.