Skip to main content

In mijn rekeningoverzicht staan elke maand 2 afschrijvingen van de KPN mobiel. 1x begin van de maand en 1x eind van de maand. Ik kan dit alleen niet uitgelegd vinden in het overzicht van mijn facturen.

Ik kan op geen enkele andere manier contact krijgen met een medewerker van KPN, hopelijk hier wel.

Hoi “@factuur uitleg”, 

Wat gek dat je afschrijvingen ziet die je niet herkent. Ook wel wat opmerkelijk dat het je vooralsnog op geen enkele van alle manieren lukte om in contact met ons te komen. Hoe dan ook help ik je graag verder via het KPN Forum.

Je facturen kan je bekijken via MijnKPN. Had je dat al gedaan? Jij bent in de veronderstelling dat je maar één KPN aansluiting hebt? Bij de afschrijvingen zou je in de online omgeving van je bank als “omschrijving” onder andere een klantnummer moeten zien. Kan je de deze klantnummers (graag van beide afschrijvingen) invullen in je Forumprofiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Kan je ook je naam- en adresgegevens in je Forumprofiel invullen? Zou je verder je 06-nummer(s) en de laatste 3 cijfers van je IBAN daar bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden? Dan kan ik dit voor je nakijken. 


Ik heb niets meer van je gehoord en zie geen verdere gegevens in je Forumprofiel, dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!


Reageer