Skip to main content

Ik heb een nieuwe Samsung Galaxy S20 FE besteld bij KPN. Toen heb ik online het zo geselecteerd dat ik eenmalig €246 moest betalen, en de rest van de telefoon via mijn abonnement afbetaal. Nu is de koerier gekomen met mijn telefoon en bij het bezorgen moet ik opeens de hele telefoon afbetalen, de volledige €528. Ik heb betaald omdat mijn oude kapot is, maar ik heb nu 2x betaald voor een telefoon. Kan ik de €528 van vandaag teruggestort krijgen?

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

 

Hoi @Dorius , welkom hier. Excuses voor de wat late reactie. Leuk om te lezen dat je klant bij ons wordt/bent. Is je vraag ondertussen al op een andere manier beantwoord? Als ik je ergen mee kan helpen dan wil ik je vragen je gegevens in te vullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan ga ik voor je uitzoeken wat er aan de hand is. Ik hoor graag van je!


Hallo Rob,

Ik heb mijn persoonsgegevens ingevuld. Ik heb de klantenservice gebeld en er is intern gemaild, maar ik heb nog niks vernomen verder van KPN. Elke keer als ik nu bel wordt er tegen mij gezegd dat ik moet wachten en dat ik verder niks kan doen. Zeer frustrerend.


Hoi @Dorius, Heb je al wat meer gehoord van de collega's? ik hoor het graag van je!