Skip to main content

wij hebben 3 incasso's van KPN per maand.

Noem me gerust simpel hoor, maar kan dit ook in 1 factuur verwerkt worden zodat er 1 incasso plaats vind op de datum naar mijn voorkeur. 

Het gaat om 2 telefoon abonnementen en 1 thuis abbo.

 

Alvast bedankt!

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hi @TD888, welkom op het forum! Dat is een hele goede vraag! Voor het gemak zou het inderdaad handig zijn al je abonnementen op 1 factuur te hebben, dat maakt het ook een stuk overzichtelijker. Nou heb ik een goed en slecht nieuws, ik begin met het slechte nieuws: bij het Thuis-abonnement is dit helaas niet mogelijk. Deze staat namelijk in een ander systeem dan de mobiele abonnementen.

Voor de mobiele abonnementen is dit wel mogelijk. Je kan ze onder 1 klantnummer zetten. Hier zijn wel een aantal voorwaarden aan verbonden. Het abonnement waarvan je het klantnummer wijzigt, mag geen toestelkrediet hebben. Toestelkrediet is namelijk verbonden aan een klantnummer. Verder betekent 1 klantnummer dat er dus 1 KPN ID en dat je dus van beide abonnementen alles kan inzien. Ik weet niet of beide mobiele abonnementen van jou zijn, maar dit is dat wel goed om even mee te nemen. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Wil je dit voor beide mobiele abonnementen doen? Kun je dan ook aangeven voor welk 06-nummer het klantnummer gewijzigd mag worden? Dan ga ik aan de slag. 


Reageer