Skip to main content

Goedenavond all, we hebben in 6 maanden tijd 340€ teveel betaald en we krijgen daar geen oplossing voor. 
Zowel mobiel, 2 unlimited en 1 data abonnement, als thuis 1000 mbit, ontvangen we al maandenlang verschillende bedragen op de factuur. 
Al diverse malen contact gehad en wordt het ook toegegeven dat de bedragen niet kloppen, maar restitutie ho maar. 
We betalen alles automatisch dus zijn er geen schulden. 
We hebben zo’n spijt dat van T-Mobile zijn overgestapt naar KPN. 
 

Moeten wij nu een incassobureau inschakelen?

En aan alle klanten van KPN zou ik zeggen, controleer je facturen. Het is één grote bende bij deze provider. 

@Janscrambler Waarom Ben je overgestapt? 🙈Zelf zou ik die automatische betalingen stopzetten 


@Janscrambler Waarom Ben je overgestapt? 🙈Zelf zou ik die automatische betalingen stopzetten 

We zijn overgestapt omdat het bereik op de camping beter was dan bij T-Mobile. Dat zou inmiddels ook weer veranderd kunnen zijn. 
 

De automatische betalingen zetten we niet stop. Je moet dat volk geen stok geven om te slaan. 
De enige oplossing die wij nog zien is een incassobureau inschakelen om het te veel betaalde bedrag terug te vorderen. 


Wat is er verkeerd dan? Is de husselkorting niet berekend ofzo?


Normaliter betaal je een fixt prijs per abonnement, maar onze facturen fluctueren van 42,47 tot 81,99. En dat 7 maanden lang, dan heb ik het alleen nog maar over thuis. 

Mobiel van 19,14 tot 134,61 dat ook 7 maanden, Hier zitten geen verdere kosten bij, bv roaming.

Dus van fixt price is hier geen sprake


Normaliter betaal je een fixt prijs per abonnement, maar onze facturen fluctueren van 42,47 tot 81,99. En dat 7 maanden lang, dan heb ik het alleen nog maar over thuis. 

Mobiel van 19,14 tot 134,61 dat ook 7 maanden, Hier zitten geen verdere kosten bij, bv roaming.

Dus van fixt price is hier geen sprake

Kunt u pagina 2 van die hoge facturen laten zien? Want ergens moet het toch vandaan komen?


hoe bedoel je, pagina 2?


Een faktuur bestaat altijd uit meerdere pagina's.  Op pagina 2 staan de verbruiksgegevens.


opgelost


opgelost

Kunt u ook vertellen hoe het opgelost is?


opgelost

Kunt u ook vertellen hoe het opgelost is?

Ben nu ook wel nieuwsgierig 


opgelost

Kunt u ook vertellen hoe het opgelost is?

Ben nu ook wel nieuwsgierig 

Vermoedelijk heeft de s*****d pagina 2 gevonden...


Vermoedelijk heeft de s*****d pagina 2 gevonden...

Lief blijven :wink:


Vermoedelijk heeft de s*****d pagina 2 gevonden...

Lief blijven :wink:

Ja.

S*****d is niet echt een scheldwoord.

Let liever op de infantiele spelfouten die eerder regel dan uitzondering zijn. 


S*****d is niet echt een scheldwoord.

Maar het is ook niet echt lief 😉


Vermoedelijk heeft de s*****d pagina 2 gevonden...

Lief blijven :wink:

Ja.

S*****d is niet echt een scheldwoord.

Let liever op de infantiele spelfouten die eerder regel dan uitzondering zijn. 

Welke spelvouten? 


Ik dacht altijd dat je spelvouten met au schreef, dus spelvauten, weer wat geleerd.:thinking: