Skip to main content

Wanneer gaat KPN de 4g dekking op camping Geversduin in Castricum verbeteren? Veel vaste campinggasten gaan nu over naar Vodafone nu zij perfecte dekking op de camping gerealiseerd hebben.

@Jan164 Welkom op het forum. Ik heb de dekkingskaart er even bij gepakt en zie inderdaad dat de dekking op deze locatie niet optimaal is. Het lijkt er op dat vooral de data dekking het probleem is, is dat ook de ervaring? Zou je voor mij je forumprofiel willen invullen met het mobiele nummer waar het om gaat en het mij kunnen laten weten als dit gelukt is? Dan ga ik uitzoeken of ik hierin iets kan betekenen. 


Zowel de data als telefoon dekking is slecht of geheel afwezig. Ik hem mijn profiel ingevuld.


@Jan164 Bedankt voor het invullen van je forumprofiel. Ik zie inderdaad dat de dekking op deze locatie niet optimaal is. Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik ook nog niet kan zien dat dit op korte termijn gaat veranderen. Als je onze dekkingskaart er bij pakt dan zie je ook waar het bereik minder is.  Het antwoord op de vraag wanneer we dit gaan verbeteren moet ik dan voorlopig ook schuldig blijven ben ik bang. 


KPN laat klanten die het hele seizoen op de camping staan hiermee in de steek. Vodafone heeft wel een prima dekking. Jammer.