Skip to main content

Ik heb sinds twee weken problemen met mijn 4g, als ik mijn simkaart ook in andere telefoons doe doet mijn 4g het nog steeds niet. Ik heb meer dan genoeg mb's en het lukt mij ook gewoon om te bellen met mensen zonder enige problemen alleen doet mijn 4g het dus gewoon niet, of heel sloom dat ik echt heel lang moet wachten.

Welkom op het forum @Jolie vl, hoewel de aanleiding minder leuk is 🙁 

Wat voor toestel heb je zelf? En wat voor andere toestellen heb je geprobeerd? Er speelt momenteel een issue met de iPhone 11, dus dat zou een verklaring kunnen zijn.

Als je andere toestellen hebt geprobeerd en daarop geen 4G signaal hebt, is dat toch wel een beetje merkwaardig 🤔 Ik kijk graag even of ik vanaf onze kant iets geks kan vinden. Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook het mobiele nummer waar het om gaat noteren!

 


Hoi!

 

ik heb het geprobeerd in een iphone 12 en daar deed die het ook niet in…

 

ik zal mijn gegevens invullen!

groet,

jolie


Ah, wel een iPhone 11 dus? Dat het in een iPhone 12 ook niet werkt is raar, hebben jullie misschien ook een toestel in huis dat géén iPhone is? Zo ja, kan je de simkaart daar eens in testen? En wat gebeurt er als je een andere simkaart in jouw iPhone 11 steekt?


Ik heb geen ander toestel dan een iphone in huis…

ik zal straks even kijken of dat werkt!


Helemaal goed, hoor het graag!