Skip to main content

Hier hetzelfde probleem sinds vandaag! Ook mijn vrouw op der iphone x zelfde probleem! 
Kan geen toeval zijn! Mijn iphone is niet geüpdate als die van mijn vrouw gisteren! Zelfde IOS versie staat er al tijdje op, ligt daar dus niet aan. Ook als ik flight modes aan en uitzet werkt het een minuutje en dan stopt het weer terwijl 4g blijft staan en volledig bereik! 
We zijn allebei sinds een maand tegelijk overgestapt! Het is wel toevallig dat het bij ons beide op dezelfde dag gebeurd! 

 

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt

Ha @MauriceB1, welkom! Je reageerde op een al wat ouder topic over toch een iets ander probleem 😉. Vandaar dat we jouw bericht hebben afgesplitst naar een eigen topic. Ik begrijp dat jullie recent van een andere provider overgekomen zijn naar KPN? En op het moment dat je geen 4G hebt, kan je dan nog wel bellen/internetten? Of wil dat helemaal niet meer? En ervaren jullie dit steeds op één bepaalde locatie of overal? 


Ook hier hetzelfde probleem. 4G werkt niet op iPhoneX.
Kan niet internetten. Overal hetzelfde probleem. Dus niet locatie gebonden.
Heb de stappen van de site gevolgd om de internet instellingen te resetten. Heeft niets geholpen.

 


Wat gek, @Margreeth :-(. Heb jij iets veranderd? Andere sim, ander toestel, andere provider o.i.d.? Sinds wanneer merk je dit? En kan jij wel internetten op een lagere snelheid of werkt het internet helemaal niet?


Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt. Hoe staat het er nu voor? Als we nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten.