Skip to main content

Sinds enige tijd werkt krijg ik geen 4G verbinding meer met mijn IPHONE 11. Het toestel geeft steeds op de plaats waar 4G moet staan een E aan. Ik denk dat dat ongeveer 1G is. In de winkel vertelde ze dat KPN een oplossing zoekt. Maar dat is nog niet gebeurt.

Ik zou bellen…


Bellen naar de klantenservice 0800-0402.


Sinds enige tijd werkt krijg ik geen 4G verbinding meer met mijn IPHONE 11. Het toestel geeft steeds op de plaats waar 4G moet staan een E aan. Ik denk dat dat ongeveer 1G is. In de winkel vertelde ze dat KPN een oplossing zoekt. Maar dat is nog niet gebeurt.

Ze zoeken inderdaad al twee maanden naar een oplossing. Bellen en een ticket aan laten maken is het enige wat je kan doen op dit moment.

Als je op pad bent en echt data nodig hebt, dan helpt het om je telefoon even in vliegtuigmodus te zetten, 2 seconden te wachten en dan deze modus weer uit te zetten. Je hebt dan weer even verbinding met 4G, maar dat is maar tijdelijk.


Hi @Ton1924, welkom hier. 

Er wordt inderdaad naar een oplossing gezocht. Er zijn een paar dingen die je zelf kunt proberen:

  1. Zet je toestel uit en weer aan.
  2. Plaats de simkaart in een ander toestel om te zien of het daar wel werkt.
  3. Stel de netwerkinstellingen opnieuw in via: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'.

Helpt dit niet? Bel dan onze klantenservice op 0800 - 0402 om een melding voor de technische dienst te maken. Vertel zoveel mogelijk over je probleem: wat je ervaart, hoe lang al, waar precies, en wat je al geprobeerd hebt. Zo kan de technische dienst sneller helpen en houden ze je op de hoogte van je melding. Weet dat het onderzoek loopt, en als je een melding aan laat maken, hoor je het zo gauw er nieuws en/of een oplossing is.


Ik heb al enige tijd hetzelfde probleem . En het lijkt steeds erger te worden. Ik kan geen gebruik maken van het mobiel internet alleen maar met wifi. Ook gaat het bellen steeds slechter en gaat mijn telefoon niet eens over. Zoeken naar een oplossing oké maar hoe lang gaat dat duren want mij hele abonnement van kpn gebruik ik nu dus ook niet. Ze hebben bij kpn een ticket aangemaakt maar ook hier zie ik niks van terug. 


Ik heb al enige tijd hetzelfde probleem . En het lijkt steeds erger te worden. Ik kan geen gebruik maken van het mobiel internet alleen maar met wifi. Ook gaat het bellen steeds slechter en gaat mijn telefoon niet eens over. Zoeken naar een oplossing oké maar hoe lang gaat dat duren want mij hele abonnement van kpn gebruik ik nu dus ook niet. Ze hebben bij kpn een ticket aangemaakt maar ook hier zie ik niks van terug. 

 

Hoi @Suzanner79 

De technische dienst van KPN is volop bezig met het onderzoek en een passende oplossing voor dit vervelende netwerkprobleem, die met name de iPhones uit de series 11, 12 en SE treffen, maar inmiddels ook al enkele Samsung Smartphones.

In elk geval goed dat je een ticket hebt laten aanmaken voor de technisch dienst, zodat je op de hoogte gehouden wordt bij een oplossing of een update.
Maar omdat het bovengemiddeld druk is op de technische afdeling, er zijn de afgelopen weken honderden tickets binnengekomen, kan het langer duren voordat je uiteindelijk iets hoort.
Er zijn meer getroffen klanten die inmiddels al een maand wachten op een antwoord, dus je bent beslist niet de enige.

Wel raadt ik je aan, om af en toe een keer te bellen met de klantenservice, om te checken of je aangemaakte ticket nog wel open staat.
Voor de rest is het echt afwachten!


Reageer