Skip to main content

wil abonnement verlengen met unlimited data en mijn spotify premium behouden. Zou dan huidig abonnement moeten beëindigen en meer moeten gaan betalen. Hoe zit dit?

Er zijn geen abonnementen meer inclusief spotify dus je zal het er inderdaad apart bij moeten kopen.

 


Bedankt Joep.

Ik weer dat Spotify apart aangeschaft moet worden. Dat is ook zo bij mijn huidige abonnement. 

Mijn punt is dat een aanbieding mij meer zou gaan kosten.  Sigaar uit eigen doos zeg maar ipv aanbieding. 


Maar waarom wil je dan verlengen?


Puur voor de unlimited data en 5G.

Dat is de aanbieding,  alleen voor mij betekent het meer betalen 


Maar je krijgt ook meer. Ik ben pas naar unlimited data gegaan en dat is toch wel fijn hoor. En de prijs is best goed nu.


Ja, moet er nog even over nadenken. 

Hebben hier 5 abonnementen bij kpn.

Ik vind het van kpn wat kort door de bocht om hier niet in tegemoet te willen komen.

Jij bedankt voor meedenken. 


Hallo @sjorslizzy En 5G heb je standaard al, daar hoef je niet voor te verlengen, je kunt binnen je huidige abo ook je databundel ophogen zonder te verlengen, kun je dan ook weer maandelijks aanpassen.

 


7,99 voor 1000 mb dat schiet niet echt op.

Extreem veel.


7,99 voor 1000 mb dat schiet niet echt op.

Extreem veel.

Dat is een data bundel bijkopen. Dat is niet wat @JanD bedoelt. Jan bedoelt dat je gewoon je huidige abonnement verhoogt. Zonder te verlengen dus. Kan gewoon in MijnKPN. Dat ziet er dan bijvoorbeeld zo uit:

De oranje bedragen gaat bij mij nog 5 euro vanaf. En de data word verdubbeld bij mij. Ik heb nu dus 2 gb voor €15,46. En ik kan kiezen voor 100 gb voor € 75,82.

Ik heb er geen onbeperkt bij staan, dat bestond in 2017 nog niet. Als je een nieuwer abonnement hebt, dan staat onderaan ook gewoon onbeperkt bij. Denk ik, weet niet zeker.


Reageer