Skip to main content

Dag,

 

Ik stel nu een vraag die al velen voor mij hebben gesteld, zie ik, maar volgens mij is het de bedoeling dat ik nu ook weer opnieuw een topic start? Nou ja, hoe dan ook: voor de schermreparatie van mijn Samsung heb ik het aankoopbewijs nodig. Ik kan dat nergens meer terugvinden, maar hopelijk kan iemand me hier verder helpen! Oh ja, in voorbereiding heb ik mijn forumprofiel vast aangepast.

 

Hartelijke groet,

Freek

 

Vul alvast je forum profiel aan met je klantnummer, postcode, huisnummer en de laatste 3 cijfers van je Iban dan ziet webcare wie je bent zodra je topic aan de beurt is


Vul alvast je forum profiel aan met je klantnummer, postcode, huisnummer en de laatste 3 cijfers van je Iban dan ziet webcare wie je bent zodra je topic aan de beurt is


Dank je wel, Jimny, ik heb nu ook de laatste drie cijfers van mijn IBAN toegevoegd.


Ha @Freek1982 Heb je hier nog hulp bij nodig? Ik kan je helpen, maar dan wil ik ook graag nog weten welk toestel je destijds hebt gekocht en ik heb het IMEI-nummer nodig. Kun je dat nog vermelden?