Skip to main content

Vandaag mijn eerste factuur ontvangen van mijn KPN mobiele abonnement.

Aangezien we zowel een tv en internet abonnement en (mijn vriendin een mobiel abonnement van KPN op ons adres hadden, wist men mij wel te vinden toen mijn mobiele abonnement bijna afliep.

Helemaal niet erg, want ik vind het fijn, om alles bij Ă©Ă©n (goede) aanbieder te hebben. Na een paar telefoontjes, zijn er afspraken gemaakt over de abonnementskosten, acties en kortingen ed.

En van de afspraken/ toezeggingen was, dat ik GEEN aansluitkosten hoefde te betalen!

Echter, op mijn eerste factuur staan ze nu weer WEL gefactureerd….

 

KPN bellen blijkt lastig…. Hopelijk kan men hier op mijn ‘zaak’ ingaan en de fout herstellen!

Ik hoop graag iets te horen.

KPN kun je bereiken via 0800 0402, spreek in dat u een medewerker wilt spreken en u wordt doorverbonden.


Hoi @hv78, 

 

Ik zie dat Maurice al aangeeft dat je ons kunt bereiken op 0800-0402. Is dat ook gelukt? Het kan inderdaad erg druk zijn aan onze telefonische klantenservice kant. 

 

Gelukkig kan ik je ook via deze weg helpen! Kan me goed voorstellen dat je dit graag geregeld wil hebben. Wel zo netjes als de gemaakte afspraken nagekomen worden. Als je je profiel hier invult, dan kan ik voor je aan de slag. 

 

Ik wacht je berichtje even af :)


@Loes_  Ik heb mijn profiel (zover als bij mij bekend) ingevuld. Klantnummer mobiel zie ik in mijn kpn app niet… (mijn mobiele nummer maar ingevuld).

Heb je zo genoeg gegevens?


Helemaal goed zo hoor @hv78. Ik heb de vergoeding van de aansluitkosten in het systeem gezet. Op de eerstvolgende factuur van je mobiele aansluiting worden de kosten in mindering gebracht.

 

 

Ik hoop je zo voldoende geinformeerd te hebben en wens je alvast een fijn weekend :) 


@Loes_ Top. Snel geregeld, dank voor je moeite.

Jij ook een fijn weekend alvast 🙂!