Ik wil graag een nieuwe simkaart aanvragen vanuit het buitenland, kan gewoon opgestuurd worden naar huidige adres zodat iemand deze kan activeren en ik een esim kan aanvragen hier. Telefoon gestolen, dus simkaart weg
Hallo ​
Je kunt via +31 6 12001200, Facebook of X de twee simkaarten laten blokkeren. Zodra je in Nederland bent, kun je het beste in een KPN-winkel nieuwe simkaartjes ophalen. Je krijgt ze dan meteen mee. Neem wel de ID-bewijzen mee.Â
Hi ​
Thanks, heb inmiddels idd alles geblokkeerd. Ik zit alleen voor langere tijd in het buitenland en had voorbij zien komen dat het ook mogelijk is om op afstand een simkaart aan te vragen. Heb nog geen toegang tot social media ed omdat daarvoor verificatie via nummer nodig is.Â
​
Als u zonder sms-verificatie op Mijn KPN kunt inloggen, kijk daar dan eens voor een mogelijkheid tot sim aanvraag.
Hoi ​
Dankjewel. Dit inderdaad geprobeerd, maar kom hier niet verder omdat het telefoonnummer ingevoerd moet worden om een verificatie sms te ontvangen.
Hoi ​
Dankjewel. Dit inderdaad geprobeerd, maar kom hier niet verder omdat het telefoonnummer ingevoerd moet worden om een verificatie sms te ontvangen.
​
Je kunt proberen om via het nummer +31 6 12001200 nieuwe simkaartjes aan te vragen. Of het lukt, kan ik niet garanderen. Maar via dit forum kan het sowieso niet.
Hoi ​
Klopt, maar ik kan helaas zelf nog niet bellen en voor contact via de app heb ik een nederlands telefoonnummer nodig. Ik hoop hier in direct contact te komen met iemand van ​
Â
Vervelend ​
Ik weet dat de moderators hier dit niet kunnen regelen.Â
Â
Je kunt het nog proberen via de website middels dit formulier;
https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm
Â
Hoi ​
Inmiddels een simkaart aan kunnen vragen met behulp van contact via iemand anders. Nogmaals bedankt voor je reacties!
​
Welkom op de community ​
Topics sluiten we niet, mochten anderen hetzelfde ervaren kunnen zij dat ook proberen. Als er 6 maanden geen nieuwe reactie wordt geplaatst sluit het topic automatisch.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.