Skip to main content

Mijn mobiele abbonement loopt via mijn moeders kpn account, ik ga binnenkort uit huis en wil dus de €5 korting per maand omdat ik al mobiel heb van kpn. 
Hoe moet ik dit precies doen? Moet ik bellen of het via kpn id doen? HELP

 

Hi Esmee, welkom hier. 

Wat je abonnement betreft zal er een contractsovername moeten plaatsvinden om het op je eigen naam te krijgen. Dit kunnen jullie samen het snelste in een KPN winkel doen of online.  Daarna kun je het abonnement verhuizen naar het nieuwe adres. Wanneer je daar ook internet afneemt van ons zul je ook € 5.- korting krijgen op je mobiele abonnement. 


Hi,

 

De bedoeling is dat de kpn rekening losgekoppeld word van die van mij. Als ik het contract overneem dan neem ik alles over. Hoe moet ik dit oplossen?

Graag zsm antwoord!

 

Groet


Bedoel je dat jouw telefoonnummer op dezelfde rekening staat als dat van je moeder? Zo ja, dan zal dit eerst gesplitst moeten worden zodat je het abonnement kunt overnemen. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 


Ik heb dat aangepast via de link!

Alleen heb ik al een contractovername geregeld….. en nu?


Dat is geen probleem. Dan wordt dit ook gedaan door die afdeling, voor nu heb je alles goed in gang gezet. Wacht dus af tot de afdeling dit oppakt. Ik zie dat ze een doorlooptijd hebben van 10 werkdagen op dit moment.