Skip to main content

Ik had een abo Hussel 5GB met 150 belminuten. In april heb ik de 5GB gewijzigd naar onbeperkt, maar vandaag 1 mei staat het oude abo er nog in. Ik heb me rot gezocht naar een helpdesknummer, maar kan dat nergens vinden. Hoe kom ik nou met KPN in contact om mijn wijziging op 1 mei te laten ingaan?

Ai, ik zie je vraag hier net te laat. De telefonische helpdesk is dicht van af zaterdag 17:00 uur tot maandag 08:00 uur. Telefoonnummer overigens: via je telefoon 1200. Of je belt 0800-0402 (maar nu even dus niet).

Heb je ook online gekeken of het daar wel goed staat? MijnKPN

Je kunt dus evt. maandag bellen. Hopelijk kom je hier (net) ff eerder aan de beurt bij de kpn moderators (wachtrij). Vul je daarvoor vast je gegevens in in je forumprofiel (daar kan niemand ze lezen behalve de mods en jijzelf). Vul je 06 nr. even in in het vakje persoonlijke opmerkingen.


Hallo @Hansepans ,

Weet je wel zeker dat de aanpassing niet verwerkt is? 
 

Bij onbeperkt begin je namelijk dagelijks met 5GB. Je zou het kunnen checken door morgenochtend nogmaals te kijken naar je tegoed als je vandaag data hebt gebruikt. 


Bedankt voor de reacties. Na a.s. dinsdag ga ik ermee verder (effe weg).

Gr., Hans


Goedemiddag @Hansepans,

Ik zag dat je jouw forumprofiel had ingevuld en ben daarom toch even gaan kijken of ik een verklaring kon vinden. Ik zie dat jouw nieuwe abonnement (onbeperkt data + 150 belminuten) staat ingepland om in te gaan op 01-06-2021, dus over een klein maandje. Dat verklaart dat je nu in MijnKPN nog je oude/huidige abonnement ziet staan (5GB data + 150 belminuten). Weet je hiermee voldoende? :blush:


Dag Jose,

Ik heb een nieuwe poging gedaan in mei en die is dus blijkbaar wel geslaagd. Alleen heb ik nu dus voor mei niet een onbeperkte bundel. Ik weet niet wat er in april fout is gegaan. Kan dat niet hersteld worden, zodat ik deze maand toch nog onbeperkt kan internetten?


Ik heb 1200 gebeld en mijn wijziging per 1 juni is bekend. Dit is niet bevestigd en dat gaan ze nu, op mijn speciale verzoek, alsnog doen. Dit is ook fout gegaan bij mijn oorspronkelijke wijziging van april (dus m.i.v. 1 mei). Ik kreeg te horen dat dit niet kan worden hersteld. 
KPN maakt een fout en kan of wil dat niet herstellen, zodat ik nu in mei dure internetbundels moet gaan bijkopen. Ik vind dit bijzonder teleurstellend. Bij XS4ALL had dat vast wel gekund, maar onder de KPN-paraplu is dit blijkbaar mindel soepel.


Hansepans schrijft: Bij XS4ALL had dat vast wel gekund

Klein dingetje is alleen dat XS4ALL NOOIT mobiel in het aanbod heeft en heeft gehad. :grin:

Zij leveren vaste diensten en dat is altijd al onbeperkt internet.


Klopt, maar het ging mij er meer om het verschil in serviceniveau en klantvriendelijkheidaan te duiden.